{:en}Moo-ve Over Dubai’s Hot Weather with BurJuman’s Indoor Summer Farm{:}{:ar}تغلبوا على حرارة الصيف في دبي واستمتعوا بالأنشطة الداخلية الرائعة{:}

{:en}

Moo-ve Over Dubai’s Hot Weather with BurJuman’s Indoor Summer Farm

With Dubai’s summer heat at its peak, BurJuman announces the launch of Summer Farm– a  fun-filled activation as part of Dubai Summer Surprises (DSS), providing Dubai residents with much-needed relief from the heat with indoor activities to enjoy with family and friends.

Until the 15th of August 2021, between 2 pm to 10 pm, daily, BurJuman’s main atrium will be transformed into a fun farmland full of themed backdrops, ceiling décor, farm swing, hidden cave and so much more!

Kids between 6 to 12 years of age can also enjoy a number of edutainment activities including crop and fruit harvesting, virtual petting zoo, planting workshop, augmented reality games such as fruit ninja and mini haystack tractor race.

So come one, come all! This activity is for the whole family. Capture picture-perfect memories against our themed backdrops and don’t forget to share them with us on Instagram (@itsburjuman) and TikTok (@BurJuman) with #BurJumanSummer for a chance to win BurJuman gift vouchers.{:en}Moo-ve Over Dubai’s Hot Weather with BurJuman’s Indoor Summer Farm{:}{:ar}تغلبوا على حرارة الصيف في دبي واستمتعوا بالأنشطة الداخلية الرائعة{:}

After you finish harvesting the farmland, enter BurJuman’s bustling retail and F&B scene as you shop, dine and win! As part of Dubai Shopping Malls Group’s (DSMG) exciting Spend & Win promotion, until 14 August, spending AED 200 at the mall can get you in with a chance to win one of 6 luxury cars! In addition, for spend of AED 100 on dining at the mall, you can collect a scratch and win card as part of DSMG’s Dine and Win promotion until 4 September 2021. The instant gratification campaign includes a chance to win prizes such as ZomatoPro membership, AED 30,000 worth RAKBANK gift cards, offers, discounts and more.

So what are you waiting for? quit horsing around and join the fun farm bandwagon, this summer at BurJuman!

{:}{:ar}تغلبوا على حرارة الصيف في دبي واستمتعوا بالأنشطة الداخلية الرائعة في سمر فارم ببرجمان

أعلن مركز برجمان، مع وصول حرارة الصيف في دبي إلى ذروتها، عن افتتاح المزرعة الصيفية، وهو مكان يعج بالأنشطة الداخلية الممتعة كجزء من مفاجآت صيف دبي (DSS)، وسيوفر لسكان دبي راحة يحتاجون إليها بشدة من حرارة الجو ويسمح لهم بالاستمتاع والمرح مع العائلة والأصدقاء.

ستتحول الردهة الرئيسية في برجمان إلى مزرعة  ممتعة مليئة بالخلفيات ذات الطابع الخاص وديكورات السقف وأرجوحة  مزرعة وكهف خفي وغير ذلك الكثير! يومياً وحتى 15 أغسطس 2021، بين الساعة الثانية ظهراً والعاشرة مساءاً.

يمكن أيضاً للأطفال الذين تتراوح أعمارهم بين 6 و12 عاماً الاستمتاع بعدد من الأنشطة التعليمية والترفيهية بما في ذلك حصاد المحاصيل والفاكهة وحديقة الحيوانات الأليفة الافتراضية وورشة الزراعة وألعاب الواقع المعزز مثل فروت نينجا وسباق جرار كومة القش.{:en}Moo-ve Over Dubai’s Hot Weather with BurJuman’s Indoor Summer Farm{:}{:ar}تغلبوا على حرارة الصيف في دبي واستمتعوا بالأنشطة الداخلية الرائعة{:}

ستستمتع معنا سواء جئت وحدك أو مع مجموعة! فقد صممنا هذه الأنشطة الرائعة والمكان المميز ليستمتع فيه كل أفراد الأسرة. التقطوا صورًا تذكارية مثالية مع الخلفيات ذات الموضوعات الفريدة والمختلفة. ولا تنسوا مشاركتها معنا من خلال تطبيق انستجرام بالإشارة إلينا عبر @itsburjuman أو على التيك توك  بالإشارة إلينا بـ (@BurJuman) مع هاش تاج #BurJumanSummer لتحصلوا على فرص الفوز بقسائم هدايا برجمان.

بعد أن تنتهوا من حصاد الأراضي الزراعية، ادخلوا منطقة المتاجر والمأكولات والمشروبات الصاخبة في برجمان. تسوقوا وتناولوا الطعام واربحوا! استمتعوا معنا بموسم صيفي مليء بالمفاجآت كجزء من عرض “أنفق واربح” من مجموعة مراكز التسوق في دبي والمستمر حتى 14 أغسطس. إنفاق 200 درهم إماراتي في المركز التجاري سوف يمنحكم فرصة للفوز بسيارة من 6 سيارات فاخرة! بالإضافة إلى ذلك، عندما تنفقون 100 درهم إماراتي على تناول الطعام في المركز، ستحصلون على بطاقة “اخدش واربح” كجزء من حملة “تذوق واربح” الترويجية الرائعة التي تقدمها مجموعة مراكز التسوق في دبي وتستمر حتى 4 سبتمبر2021.  كما تتضمن حملة إبهاج المتسوقين وتلبية رغباتهم بمكافآت وهدايا فورية أيضاً، فرصة للفوز بجوائز مثل عضوية ZomatoPro، وبطاقات هدايا من بنك رأس الخيمة الوطني (راك بنكRAKBANK – ) بقيمة 30 ألف درهم وعروض وخصومات ومفاجآت أخرى كثيرة.{:}