{:en}GET SUMMER ON A PLATE WITH EETEN’S NEW LUNCH DEAL{:}{:ar}الصيف في طبق .. عرض جديد لوجبة الغداء من إيتن إربن كيتشن{:}

{:en}

GET SUMMER ON A PLATE WITH EETEN’S NEW LUNCH DEAL

EETEN Urban Kitchen, the all-day eatery at Marina Mall, is serving up a healthy, wholesome lunch option this summer.

The Urban Arabian Chicken Skewers meal launched today features fire – grilled marinated premium chicken breast skewers topped with blanched ginger, sliced almond and mushroom served with truffle mashed potatoes and a choice of salad or soup.

Priced at a reasonable AED 67 this is a great business lunch option or perfect for that much needed catch up with a friend.  Really there is no better place to do business, enjoy a meal with loved ones or just unwind than EETEN.

And if lighter fare is what you desire the soup and salad lunch option for just AED 55 is a real steal!{:en}GET SUMMER ON A PLATE WITH EETEN’S NEW LUNCH DEAL{:}{:ar}الصيف في طبق .. عرض جديد لوجبة الغداء من إيتن إربن كيتشن{:}

Both these lunch deals can be enjoyed between 12 pm and 4 pm from Sunday to Thursday.

EETEN is located on the ground floor of Dubai Marina mall and serves all-day breakfast, lunch, and dinner as well as specialty coffees and freshly baked pastries.

{:}{:ar}الصيف في طبق .. عرض جديد لوجبة الغداء من إيتن إربن كيتشن

أعلن مطعم “إيتن إربن كيتشن” الذي يقدم كافة الوجبات طوال اليوم ويقع في مارينا مول، عن عرض وجبات الغداء الصحية والمغذية التي تتلاءم مع موسم الصيف.

وضمن هذا العرض، طرح المطعم وجبة أسياخ الدجاج المحضرة على الطريقة العربية، وتأتي على شكل أسياخ من قطع صدور الدجاج المتبلة المشوية على النار، والمغطاة بقشور الزنجبيل وشرائح اللوز والفطر، مع صحن من البطاطس المهروسة بالكمأة، إلى جانب صحن سلطة أو شوربة.

يمكن الحصول على هذه الوجبة بسعر ملائم قدره 67 درهماً، وتعتبر خياراً رائعاً ومثالياً لغداء عمل، أو للقاء أحد الأصدقاء وتناول الغداء معاً، بما يجعل إيتن المكان الأفضل لمتابعة أمور العمل  أو الاستمتاع بوجبة مميزة مع الأحبة والأصدقاء، أو حتى لقضاء وقت ممتع ومريح.{:en}GET SUMMER ON A PLATE WITH EETEN’S NEW LUNCH DEAL{:}{:ar}الصيف في طبق .. عرض جديد لوجبة الغداء من إيتن إربن كيتشن{:}

إن كنت تبحث عن وجبة خفيفة وبسعر أقل، بإمكانك طلب وجبة غداء تتكون من الشوربة والسلطة مقابل 55 درهماً فقط، لتحظى بوجبة شهية دون الشعور بالامتلاء!

يمكن الاستمتاع بوجبات الغداء ما بين الساعة 12 ظهراً والـ 4 مساءً من يوم الأحد إلى الخميس.

يقع مطعم إيتن في الطابق الأرضي من دبي مارينا مول، ويقدم وجبات الإفطار والغداء والعشاء طوال اليوم، إضافة إلى تشكيلة من  أصناف القهوة المتخصصة والمعجنات الساخنة.{:}