{:en}Summer Bronzing Has Never Been So Easy{:}{:ar}الحصول على اللون البرونزي في الصيف لم يكن أبداً بهذه السهولة{:}  **Get that perfect summer glow up with wet n wild®**

{:en}

Summer Bronzing Has Never Been So Easy

 **Get that perfect summer glow up with wet n wild®**

A bronzer is the perfect beauty product for those who desire a sun-kissed glow without the hours under sun. It’s also perfect for sculpted and defined looks, and for hiding concerns such as redness, age spots and uneven skin tones.

wet n wild®, the Los Angeles based beauty brand, is popular for its stunning beauty ranges. Sold at unbeatable prices worldwide, wet n wild® products are cruelty-free, vegan, and made up of high-performance formulations. The brand’s Color Icon Bronzer (AED 33.60) its most popular summer beauty staple.

Dermatologically tested, the bronzer is a gel-infused wearing formula that leaves skin looking luminous with a sun-kissed glow. The gel-infused hybrid applies like a cream and sets like a powder adding a natural tan flush when applied to the skin. It is available in four fabulous shades to suit different skin tones.{:en}Summer Bronzing Has Never Been So Easy{:}{:ar}الحصول على اللون البرونزي في الصيف لم يكن أبداً بهذه السهولة{:}

The following are a few tips from the beauty experts at wet n wild® on how to apply the Color Icon Bronzer the right way:

  1. Choose the right one

Choose a shade that is no more than two shades darker than your skin. Also take into consideration your undertone for a perfect match.

  1. Buff it out

Use a fluffy blending brush over the bronzer and swirl it in small circles across your hairline, from one temple to the other.

  1. Contour the cheeks

For sculpted cheeks and defined high points, swipe a line of powder from your ear to the apple of your cheek, then gently blend it out with small circular brush strokes.

  1. Define the nose

Swirl the brush in the bronzer, and gently sweep down each side of your nose for a subtle contour.

  1. All-over Glow

Don’t limit the bronzer to the face, but try adding it to your neck and collar bones for an all-over consistent glow.

About Wet n Wild ®:

For more than three decades, millions of women around the globe have entrusted wet n wild® to help them feel fun, confident, and beautiful.

wet n wild® fuses high-performance formulations with the hottest color palettes to offer women a full range of department store-quality cosmetics at an unbeatable value.

About Multiplex International LLC:

Multiplex International LLC specializes in FMCG and Cosmetic product distribution. Established in 1993, the company is one of the leading distributors in the region catering to all the leading hypermarkets, supermarkets, department stores and pharmacies. The company has more than 600 qualified employees, serving UAE, Oman & Qatar. Identifying the right products suitable for Middle Eastern tastes and successful marketing of the products has been Multiplex’s key strength

{:}{:ar}الحصول على اللون البرونزي في الصيف لم يكن أبداً بهذه السهولة

 **احصل على هذه الإشراقة الصيفية الرائعة مع “وت آن وايلد®“**

البرونزر هو واحد من مستحضرات التجميل المثالية لهؤلاء اللذين يرغبون في حمرة أشعة الشمس بدون الاضطرار للبقاء تحت أشعتها لساعات. إنه أيضاً مثالي للحصول على شكل منحوت ومحدد، وإخفاء مشاكل مثل الاحمرار، أو البقع الداكنة أو لون البشرة غير المتجانس.

“وت آن وايلد®“، العلامة التجارية لمستحضرات التجميل التي مقرها لوس أنجلوس، مشهورة بتشكيلات مستحضرات التجميل المذهلة. منتجات “وت آن وايلد” التي تباع عالمياً بأسعار لا يمكن منافستها صناعتها لا تشتمل على إيذاء الحيوانات، كما أنها نباتية ومصنوعة من تركيبات عالية الأداء. برونزر العلامة التجارية “كالر آيقون برونزر” (33.60 درهماً إماراتياً) هو المنتج الأكثر طلباً في الصيف.

البرونزر، الذي تم اختباره من قبل أطباء الأمراض الجلدية، هو تركيبة مشبعة بالجل تجعل البشرة تبدو مشرقة بحمرة الشمس. يوضع الهجين المشبع بالجل مثل الكريمات ويثبت مثل البودرة مضيفاً تان طبيعي عندما يوضع على البشرة. إنه متوفر في أربعة ألوان رائعة ليناسب درجات البشرة المختلفة.{:en}Summer Bronzing Has Never Been So Easy{:}{:ar}الحصول على اللون البرونزي في الصيف لم يكن أبداً بهذه السهولة{:}

فيما يلي بعض الملاحظات من خبراء التجميل في “وت آن وايلد®” حول كيفية وضع البرونزر “كالر آيقون برونزر” بالطريقة السليمة:

  1. اختر الدرجة الصحيحة

اختر درجة لون لا تزيد عن درجة لون بشرتك أكثر من درجتين. وخذ في الاعتبار أيضاً الألوان الأخرى الخافتة لتناسق مثالي.

  1. ضعه على البشرة

استخدم فرشاة تجميل رقيقة مع البرونزر وقم بلفها في دوائر صغيرة بين منابت الشعر من الجزء المسطح من جانب الرأس إلى الجانب الآخر.

  1. ضع خطاً حول الخدود

لخدود منحوتة وتحديد النقاط المرتفعة، مرر خط من البودرة من الأذن حتى منتصف الخد، ثم امزجه برفق بواسطة فرشاة صغيرة دائرية.

  1. حدد الأنف

لف الفرشاة في البرونزر، وحركها على الأنف لأسفل برفق من كل جانب للحصول على شكل لطيف.

  1. بريق في كل مكان

لا تجعل البرونزر للوجه فقط، لكن حاول وضعه على الرقبة وعظام الترقوة للحصول على بريق منسجم في كل مكان.

نبذة حول Wet n Wild:

منذ بدايتها منذ أكثر من 35 عامًا، كانت Wet n wild® وجهة للجمال الموثوق بها لجميع محبي الحياة والباحثات عن الشعوربالجرأة وتمكينها. تتمثل مهمة #BreakingBeauty في Wet n Wild® في تحدي معايير الجمال التقليدية القديمة وتحتفي بكافة اتجاهات الجمال. بغض النظر عن الشكل والحجم والطول والعرق، إلخ. تعتقد العلامة التجارية  ويت أن ويلد أن كل امرأة يجب أن تشعر بالثقة في كونها فريدة بإطلالتها!

حول ملتيبليكس الدولية- Multiplex International LLC :
“ملتيبليكس الدولية” هي الوكيل المعتمد لمنتجات كورين دي فارم, “ملتيبليكس الدولية” شركة متخصصة في السلع الاستهلاكية و توزيع منتجات التجميل. أنشئت في عام 1993، والشركة هي واحدة من كبار الموزعين في المنطقة. ويعمل لديها أكثر من 400 موظف مؤهل، في دولة الإمارات العربية المتحدة وسلطنة عمان وقطر.
التحالفات والشراكات مع الشركات المصنعة للسلع استهلاكية ومنتجات التجميل الكبرى من شأنها أن تعيد و بقوة تواجد مجموعة واسعة من المنتجات التي تقدمها الشركة. كما تحقق الدرجة العالية من التزامن والتي تحرص عليها “ملتيبليكس الدولية” مع شبكة شركاؤها تحقق أيضا ميزة اضافية للتميز والتفوق و الحفاظ على موقع الصدارة .{:}