{:en} Blaze through the heat with AAC Nissan’s Summer campaign{:}{:ar} نيسان من العربية للسيارات تطلق حملة “استمتع بالتوفير هذا الصيف”{:}

{:en}

 Blaze through the heat with AAC Nissan’s Summer campaign

Arabian Automobiles, the flagship company of the AW Rostamani Group and the exclusive dealer for Nissan in Dubai, Sharjah and the Northern Emirates, is progressing with its exceptional prices on 20MY stock and select 21MY models as part of the Enjoy Savings This Summer campaign. The ‘Enjoy Savings This Summer’ campaign comes as part of Dubai Summer Surprises, embodying AAC Nissan’s continuous commitment to meeting and surpassing the desires of its customers for over 50 years.

Until the end of July, whether SUVs are your cars of choice or you are on the lookout for a new sedan, AAC Nissan is presenting you with the best time to own a brand-new Nissan, with savings up to AED 4,000 on the X-Terra, AED 7,000 on the Patrol Safari, AED 20,000 on the Altima, and AED 25,000 on the Pathfinder.

Also, as part of the fleet summer offers, Nissan of Arabian Automobiles is offering trade-in options, a lease-to-own program, and attractive financing offers, as well as offers that include 1 year of insurance, 5 years of free servicing, and 5 years of Nissan warranty.

Get in touch with a Nissan sales representative by visiting any AAC Nissan showroom across Dubai, Sharjah and the Northern Emirates or nissan-dubai.com or by dialing 800-NISSAN (800-647726) to blaze through the summer days with fantastic deals. نيسان من العربية للسيارات تطلق حملة “استمتع بالتوفير هذا الصيف”

About Arabian Automobiles Company

Arabian Automobiles Company (AAC) is the flagship company of AW Rostamani Group. With over 50+ years in the business, AAC is one of the leading automotive dealers in the GCC and exclusive distributor for Nissan, INFINITI and Renault vehicles in Dubai and the Northern Emirates. Arabian Automobiles is looking back on 50+ years of excellence and passion, and forging ahead with its vision to enrich customer lives and remain the trusted automotive brand of choice.

Arabian Automobiles became the first automotive company in the UAE to be awarded the prestigious ‘Dubai Quality Gold Award’ by Dubai Economy in May 2017. In the same year, INFINITI won ‘Best Performing Brand’ in the automotive category of the Dubai Service Excellence Scheme; an accolade previously won by Nissan in 2016 and Renault in 2015. In 2015, Arabian Automobiles received the Mohammed Bin Rashid Al Maktoum business award for most outstanding performance and in 2013 it became the first private company in the UAE to be inducted into the prestigious Palladium Balanced Scorecard Hall of Fame for strategy execution. Arabian Automobiles Company is currently the holder of Nissan Motor Company’s ‘Global Nissan Aftersales Award and is the only Nissan distributor to have won the award for a total of 21 times with 10 consecutive wins between 2007 and 2016.

Across its Dubai and Northern Emirates network, Arabian Automobiles operates:

  • New vehicle sales showrooms: 9 Nissan, 4 INFINITI and 2 Renault
  • 6 pre-owned car showrooms
  • Central Logistics Centre at Dubai Industrial City
  • Service centres: 10 Nissan, 4 INFINITI, and 3 Renault
  • 60-minute Express Service
  • 9 spare parts outlets
  • Arabian Automobiles is ISO 9001, ISO 14001 and ISO 45001 certified.

{:}{:ar} نيسان من العربية للسيارات تطلق حملة “استمتع بالتوفير هذا الصيف”

كشفت العربية للسيارات، شركة السيارات الرئيسية في مجموعة عبدالواحد الرستماني، والوكيل الحصري لعلامة نيسان في دبي والشارقة والإمارات الشمالية، عن أسعارها الاستثنائية لطرازات العام 2020 وطرازات مختارة للعام 2021، كجزء من حملتها لهذا الموسم التي تحمل عنوان “استمتع بالتوفير هذا الصيف”. وتأتي هذه الحملة ضمن مفاجآت صيف دبي، كما تجسد الالتزام المستمر للعربية للسيارات لتلبية رغبات عملائها، والحرص على تجاوزها لأكثر من 50 عامًا.

وتسري هذه الحملة حتى نهاية شهر يوليو الجاري، وسواء كنت ترغب بشراء سيارة دفع رباعي، أو كنت تبحث عن سيارة سيدان جديدة، فإن نيسان من العربية للسيارات تتيح لك أفضل وقت لامتلاك سيارة نيسان جديدة تمامًا، مع توفير يصل إلى 4,000 درهم على “إكس – تيرا”، و 7,000 درهم على “باترول سفاري”، و 20,000 درهم على “ألتيما”، و 25,000 درهم على “باثفايندر”.

وفي إطار عروضها الصيفية للشركات، تقدم نيسان من العربية للسيارات خيارات الاستبدال، وبرنامج التأجير المنتهي بالتملك، وعروض التمويل الجذابة، فضلاً عن العروض التي تشمل التأمين المجاني لسنة واحدة، والخدمة المجانية لخمس سنوات وضمان نيسان لخدمة نيسان.

وتدعو العربية للسيارات عملاءها للتواصل مع مندوب مبيعات نيسان، من خلال زيارة أي من صالات العرض التابعة لها في دبي والشارقة والإمارات الشمالية، أو زيارة الموقع nissan-dubai.com، أو عن طريق الاتصال بالرقم المجاني 800-NISSAN (800-647726) للاستمتاع بأيام الصيف مع هذه العروض الرائعة. نيسان من العربية للسيارات تطلق حملة “استمتع بالتوفير هذا الصيف”

نبذة عن الشركة العربية للسيارات

الشركة العربية للسيارات هي الشركة الرئيسية في مجموعة شركات عبد الواحد الرستماني. وتعمل الشركة في قطاع السيارات منذ ما يزيد على 50 عاماً، وتعتبر واحدة من الشركات الرائدة في قطاع توزيع السيارات في دول مجلس التعاون الخليجي، والموزع الحصري لسيارات نيسان وإنفينيتي ورينو في دبي والإمارات الشمالية. وبعد مرور أكثر من 50 عاماً من التميز وشغف الريادة، لا تزال رؤية العربية للسيارات مكرسة نحو إثراء تجارب العملاء، وأن تظل الخيار الموثوق في قطاع السيارات.

وأصبحت العربية للسيارات أول شركة سيارات في دولة الإمارات العربية المتحدة تحصل على جائزة دبي للجودة المرموقة – الفئة الذهبية، من قبل اقتصادية دبي في مايو 2017. وفي السنة ذاتها، فازت إنفينيتي بجائزة أفضل العلامات أداءَ في فئة السيارات من برنامج دبي للتميز في الخدمة، وهي الجائزة ذاتها التي فازت بها نيسان سابقا في العام 2016، ورينو في العام 2015. وفي العام 2015، حصلت العربية للسيارات على جائزة محمد بن راشد آل مكتوم للأداء المتميز، وفي العام 2013، أصبحت أول شركة خاصة في دولة الإمارات العربية المتحدة تدخل قاعة الشهرة لمؤسسة البلاديوم، وذلك لتفوقها في منافسة تطبيقات بطاقة الأداء المتوازن

والتراصف الاستراتيجي. وتحمل العربية للسيارات حاليًا جائزة نيسان العالمية لخدمات ما بعد البيع، وهي الموزع الوحيد لعلامات نيسان الذي يفوز بهذه الجائزة بواقع 21 مرة للسنة العاشرة على التوالي خلال الفترة من العام 2007 وحتى العام 2016.

وضمن شبكتها في دبي والإمارات الشمالية، تتولى العربية للسيارات تشغيل ما يلي:

  • صالات عرض السيارات الجديدة: 9 نيسان، و 4 إنفينيتي و 2 رينو.
  • 6 مرافق لبيع السيارات المستعملة المعتمدة.
  • مركز الصيانه اللوجستية المركزية في مدينة دبي الصناعية.
  • مراكز الصيانه: 10 نيسان، 4 إنفينيتي و 3 رينو.
  • مركز الصيانه السريعة في غضون 60 دقيقة
  • 9 مراكز لقطع الغيار.
  • العربية للسيارات حائزة على شهادتي أيزو 9001 وأيزو 14001 وشهادة أيزو 45001

{:}