{:en}HUAWEI AppGallery: your guide to a memorable Eid break{:}{:ar}متجر HUAWEI AppGallery: دليلك لقضاء عطلة عيد أضحى لا ينسى{:}

{:en}

HUAWEI AppGallery: your guide to a memorable Eid break

HUAWEI AppGallery provides users with a handy guide to enjoy a long Eid holiday

HUAWEI AppGallery, a top three application marketplace invites users in the UAE to explore ways to enjoy the time off and stay connected with loved ones during the Eid Al-Adha holiday. Whether considering what to do, where to go, or what to buy, the leading application marketplace has got them covered.

Here’s a curated list of some of the top applications in HUAWEI AppGallery for residents in the UAE.

Dubai Calendar: Unlock Dubai’s events mega-directory, and discover the events taking place during Eid Al-Adha in the city, whether free or paid. A comedy show, a concert, or an immersive art experience – the Dubai Calendar includes it all.

Disclaimer: Proof of vaccination may be required to attend public events in Dubai.

BOTIM: Users can extend their festive greetings to family and friends during Eid, with uninterrupted voice and video calls on BOTIM. This world-class application, approved for use in the UAE, breaks down distances and connects users easily and conveniently.

InstaShop: Looking to cook up a storm during the holidays? Download InstaShop and shop for your groceries easily and conveniently. The application allows users to pre-schedule orders or instantly receive them in an average of 30 to 60 minutes depending on location.{:en}HUAWEI AppGallery: your guide to a memorable Eid break{:}{:ar}متجر HUAWEI AppGallery: دليلك لقضاء عطلة عيد أضحى لا ينسى{:}

Namshi: Need to put an outfit together quickly? Hurry up and download Namshi, and shop till you drop on Middle East’s largest online fashion destination. Namshi promises to show you the latest creations from top global brands.

Top War: Build your troops and enjoy a remarkable gaming experience with Top War. Save your virtual world this summer by building bases and plotting tactics.

Consumers can view an exclusive list of application recommendations by HUAWEI AppGallery to enhance their Eid Al-Adha break using the following link: https://bit.ly/3wCipGr

About HUAWEI AppGallery – One of the Top 3 App Marketplaces Globally

HUAWEI AppGallery is a smart and innovative ecosystem that allows developers to create unique experiences for consumers. Our unique HMS Core allows apps to be integrated across different devices, delivering more convenience and a smoother experience – and this is part of our wider “1+8+N” strategy at Huawei.

Our vision is to make HUAWEI AppGallery an open, innovative app distribution platform that is accessible to consumers, and at the same time, strictly protects users’ privacy and security while providing them with a unique and smart experience. Being one of the global top 3 app marketplaces, HUAWEI AppGallery offers a wide variety of global and local apps across 18 categories including navigation & transport, news, social media, and others. HUAWEI AppGallery is available in more than 170 countries and regions with over 530 million monthly active users. Huawei has partnered with 2.3 million developers across the globe, and the total downloads from HUAWEI AppGallery have reached 384.4 billion times within 2020.

{:}{:ar}متجر HUAWEI AppGallery: دليلك لقضاء عطلة عيد أضحى لا ينسى

متجر HUAWEI AppGallery يضع في متناول المستخدمين دليلاً عملياً  للاستمتاع بعطلة العيد الطويلة

دبي، دولة الإمارات العربية المتحدة، 14 يوليو 2021: حرصاً منه على تقديم كل جديد وإضفاء طابع من المرح والسرور على الجميع، يدعو متجر  HUAWEI AppGallery ، وهو أحد أفضل ثلاثة أسواق للتطبيقات، مستخدميه بدولة الإمارات العربية المتحدة لاستكشاف طرق جديدة تتيح لهم قضاء أحلى الأوقات والبقاء على تواصل دائم مع أحبائهم خلال عطلة عيد الأضحى. ولهذا، سواء كنت تخطط للأشياء التي ترغب القيام بها أو الأماكن التي تعتزم زيارتها أو المشتريات التي تريد تسوقها،  فإن سوق التطبيقات الرائد يضمن لك تلبية جميع احتياجاتك ورغباتك.

ومن دواعي سرورنا أن نعرفك الآن على قائمة التطبيقات المختارة في متجر HUAWEI AppGallery  الخاصة بدولة الإمارات العربية المتحدة.

تطبيق Dubai Calendar: كن أول المطلعين على دليل أنشطة وفعاليات دبي الرئيسية وتعرف على الأحداث التي ستشهدها المدينة خلال عيد الأضحى المبارك، سواء المجانية منها أو المدفوعة. تتنوع أجندة فعاليات دبي ما بين العروض الكوميدية والحفلات الموسيقية والمعارض والإبداعات الفنية، وهو ما يجعل تطبيق Dubai Calendar  المنصة الترفيهية التي تمنحك تجربة استثنائية خلال فترة العيد.

إخلاء المسؤولية: قد يكون من المطلوب تقديم شهادة تطعيم ضد فيروس كورونا المستجد لحضور  الأحداث العامة في دبي.

تطيق BOTIM: يتيح للمستخدمين تبادل تهاني الأعياد مع العائلة والأصدقاء خلال العيد، من خلال إجراء المكالمات الصوتية والمرئية المتواصلة دون انقطاع عن طريق BOTIM. ومن أبرز ما يميز هذا التطبيق أنه مصنف عالمياً ومعتمد للاستخدام في دولة الإمارات العربية المتحدة، كما أنه يختصر المسافات بين المستخدمين ويعزز الترابط فيما بينهم.{:en}HUAWEI AppGallery: your guide to a memorable Eid break{:}{:ar}متجر HUAWEI AppGallery: دليلك لقضاء عطلة عيد أضحى لا ينسى{:}

تطبيق InstaShop: هل ترغب بتحضير أشهى وألذ الأطباق خلال عطلة العيد؟ الأمر بسيط للغاية، حمل تطبيق  InstaShop  وتسوق بسهولة. يتيح التطبيق للمستخدمين جدولة الطلبات مسبقًا أو استلامها على الفور في متوسط 30 إلى 60 دقيقة حسب الموقع.

تطبيق Namshi: في حال كنت في عجلة من أمرك ورغبت باختيار ومطابقة قطع أزياء متناسقة لابتكار إطلالة أنيقة وجذابة سريعة لك، بادر بتنزيل تطبيق Namshi  وتسوق بحرية وبلا حدود لدى أكبر وجهة للأزياء عبر الإنترنت في الشرق الأوسط. وبدوره يعدك تطبيق Namshi بتقديم أحدث الابتكارات لبعض من أفضل العلامات التجارية العالمية.

لعبة:Top War  قم ببناء قواتك واستمتع بتجربة لعب رائعة مع Top War. احفظ عالمك الافتراضي هذا الصيف من خلال بناء القواعد الحربية وتكتيكات المحافظة عليه.

بإمكان المستهلكين مشاهدة قائمة التطبيقات الموصى بها من متجر  HUAWEI AppGalleryمن خلال الرابط  https://bit.ly/3hBGTv3  والاستمتاع بأروع عطلة من العمر خلال موسم عيد الأضحى.

نبذة عن متجر  HUAWEI AppGallery – أحد أفضل 3 أسواق للتطبيقات على النطاق العالمي

يُعدّ متجر HUAWEI AppGallery بمثابة نظام إيكولوجي ذكي ومبتكر يتيح للمطورين إنشاء وتقديم تجارب فريدة إلى المستهلكين. كما تلعب خدمات هواوي الأساسية للأجهزة المتنقلة (HMS Core) دوراً رئيسياً في دمج وتوحيد التطبيقات على مختلف الأجهزة، وهو ما يوفر تجربة تعامل واستكشاف أكثر سلاسة وملاءمة، وهذا يندرج في إطار استراتيجيتنا الشاملة والأوسع نطاقاً وهي: (1+8+N) التي ننتهجها في خدمات هواوي للأجهزة المحمولة (HMS).

ومن خلال متجر  HUAWEI AppGallery، نسعى إلى بلورة رؤيتنا المتمثلة في جعله منصة متكاملة لتوزيع التطبيقات المفتوحة والمبتكرة والتي يمكن لجميع المستهلكين الوصول إليها بسهولة، ونحرص، في الوقت ذاته، على حماية خصوصية المستخدمين وأمنهم بشكل صارم، مع تزويدهم بتجربة تعامل واستكشاف فريدة وذكية. وباعتباره من أحد أفضل ثلاث أسواق عالمية للتطبيقات، يقدم متجر  HUAWEI AppGallery  مجموعة متنوعة من التطبيقات العالمية والمحلية التي تتوزع إلى 18 فئة، من ضمنها التصفح والنقل والأخبار ووسائل التواصل الاجتماعي وغير ذلك. ويتوفر متجر HUAWEI AppGallery  في أكثر من 170 دولة ومنطقة، ويضم قاعدة مستخدمين عالمية قوامها 530 مليون مستخدم شهري نشط. كما أبرمت هواوي شراكات مع 2.3 مليون مطور في جميع أنحاء العالم، ليصل إجمالي التنزيلات من متجر HUAWEI AppGallery إلى 384.4 مليار مرة في العام 2020.{:}