{:en} Spotify Reveals Song of the Summer Predictions in UAE{:}{:ar}Spotify يتوقع أبرز الأغاني التي ستلقى رواجاً هذا الصيف في الإمارات{:}

{:en}

 Spotify Reveals Song of the Summer Predictions in UAE

Summer 2021 deserves a soundtrack that has you dancing like your heart is bursting with sunshine, and Spotify is here to help you do just that. Today, the platform is revealing its song-of-the-summer predictions in UAE, which include: Bad Habits by Ed Sheeran and Permission to dance by BTS.

Spotify’s Songs of Summer predictions are based on a number of factors like streaming numbers, current trajectory and future forecasting from Spotify’s global curation team. The list also gives a nod to female artists like Olivia Rodrigo, Billie Eilish , Doja Cat and SZA.

You can keep track of the most streamed songs within the Emirates by keeping an eye on Spotify chart’s “Top Songs – UAE,” providing a weekly update.

Stream Spotify’s Songs of Summer playlist for the full list of tracks Spotify is betting on this season and check out Spotify’s blog, For the Record, for more information on the global predictions.Spotify يتوقع أبرز الأغاني التي ستلقى رواجاً هذا الصيف في الإمارات

And here, in no particular order, is the complete list of Songs of Summer tracks:

About Spotify

Spotify transformed music listening forever when it launched in 2008. Discover, manage and share over 70 million tracks, including more than 2.6 million podcast titles, for free, or upgrade to Spotify Premium to access exclusive features for music including improved sound quality and an on-demand, offline, and ad-free listening experience. Today, Spotify is the world’s most popular audio streaming subscription service with 356m users, including 158m subscribers, across 178 markets.

{:}{:ar}Spotify يتوقع أبرز الأغاني التي ستلقى رواجاً هذا الصيف في الإمارات

يحلو صيف 2021 مع الأغاني التي تحملكم على الرقص وتبعث الفرحة في نفوسكم، ولهذا يكشف  Spotify اليوم عن الأغاني التي يتوقع أن تحصد نجاحاً لافتاً خلال فصل الصيف في الإمارات ومن بينها Bad Habits by Ed Sheeran وPermission to dance by BTS.

تُبنى توقعات أغاني الصيف من Spotify على عدد من العوامل مثل عدد مرات التشغيل على المنصة والتنبؤات المستقبلية من فريق تحرير الموسيقى العالمي لـSpotify. وتتضمن اللائحة أغاني لفنانات مثل Olivia Rodrigo وBillie Eilish وDoja Cat وSZA.

يمكنكم متابعة الأغاني الأكثر استماعًا في الإمارات من خلال الاطلاع على سباق أبرز الأغاني في الإمارات Top Songs – UAE من Spotify الذي يتضمن تحديثاً أسبوعياً.

استمعوا إلى قائمة صيفك على كيفك من Spotify التي تتوقع المنصة أن تلاقي نجاحاً هذا الموسم. كما يمكنكم الاطلاع على مدوّنة Spotify For the Record لمزيد من المعلومات حول التوقعات العالمية.Spotify يتوقع أبرز الأغاني التي ستلقى رواجاً هذا الصيف في الإمارات

في ما يلي كامل لائحة أجمل أغاني الصيف بدون ترتيب محدّد:

نبذة عن Spotify

منذ انطلاقتها في العام 2008 نجحت منصة Spotify في قلب مشهد الاستماع إلى الموسيقى بشكل كامل. تُمكن المنصة المُستخدمين من اكتشاف وسماع الموسيقى ومشاركتها مع الآخرين مُقدمة أفضل تحكم في تجربة الاستماع لـ 70 مليون مقطع صوتي بما في ذلك أكثر من 2.6 مليون عنوان بودكاست دون مقابل، مع إمكانية الترقية إلى Spotify Premium والحصول على ميزات حصرية إضافية مثل جودة صوت محسّنة والحصول على الموسيقى عبر الطلب والاستماع إليها في وضع عدم الاتصال ودون إعلانات. تُعد منصة Spotify اليوم خدمة الاستماع عبر الاشتراك الأكثر شهرة في العالم بعدد مستخدمين يبلغ 356 مليون، منهم 158 مليون مشترك في الخدمة المدفوعة وعبر 178 سوقاً حول العالم.{:}