{:en}wasl properties releases Tiara United Towers – its first development in Business Bay{:}{:ar}وصل للعقارات تطرح ” أبراج تیارا یونایتد ” أول مشروع لها في الخليج التجاري{:}

{:en}

wasl properties releases Tiara United Towers – its first development in Business Bay

wasl properties, one of the largest real estate development and management companies in Dubai, announced the release of Tiara United Towers, its first mixed-use development in Business Bay. The development comprises two towers, East and West, with 424 units in East and the 425 units in West Tower. The project is located strategically along Sheikh Zayed Road, with a view of Burj Khalifa, Downtown Dubai and Dubai Water Canal.

As a first step, the company will be releasing onto the leasing market the East tower, which will feature spacious luxurious apartments that are equipped with kitchen appliances, varying between one-, two-, three- and four- bedroom duplex with Private pool units.

The project has been enhanced with several modern facilities, including a gymnasium and a swimming pool, and will benefit from its proximity to the Business Bay metro station, the Dubai Water Canal, and connectivity to all major roads, including DIFC.وصل للعقارات تطرح ” أبراج تیارا یونایتد ” أول مشروع لها في الخليج التجاري

Rental prices at the development start from AED 57,000 for a one-bedroom apartment and AED 251,000 for a four-bedroom duplex apartment.

The new launch comes as part of wasl’s mandate to cater to discerning customers across several parts of Dubai. The project is the company’s first in Business Bay, a thriving business, residential and hospitality centre in the emirate, and is convenient for those who would be seeking a bustling community in proximity to many leisure, business, and industrial hubs in Dubai.

{:}{:ar}وصل للعقارات تطرح “ أبراج تیارا یونایتد ” أول مشروع لها في الخليج التجاري

أعلنت وصل للعقارات، إحدى أكبر شركات تطوير وإدارة العقارات في دبي، عن إطلاق ” أبراج تیارا یونایتد ” الذي يعدّ أول مشروع متعدد الاستخدامات لها بمنطقة الخليج التجاري. ويتألف المشروع من برجين، شرقي وغربي، حيث سيوفر الأول 424 وحدة والثاني 425 وحدة على التوالي. ويحتل المشروع موقعاً استراتيجياً على طول شارع الشيخ زايد، مع إطلالة على برج خليفة وداون تاون دبي وقناة دبي المائية.

وستقوم الشركة بإطلاق البرج الشرقي في سوق التأجير كخطوة أولى، وسيوفر شققاً فاخرة واسعة ومجهزة بأدوات المطبخ، وتتراوح بين غرفة واحدة وغرفتين وثلاث وأربع غرف، مع عدد من الوحدات التي تشتمل على مسابح خاصة.

وتم تعزيز المشروع بالعديد من المرافق الحديثة، بما في ذلك صالة الألعاب الرياضية وحمام السباحة، كما يقع على مقربة من محطة مترو الخليج التجاري وقناة دبي المائية، فضلاً عن ربطه بجميع الطرق الرئيسية، بما في ذلك مركز دبي المالي العالمي.وصل للعقارات تطرح ” أبراج تیارا یونایتد ” أول مشروع لها في الخليج التجاري

وتبدأ أسعار الإيجارات في المشروع من  57,000درهم للشقة المكونة من غرفة واحدة، و 251,000 درهم لشقق الدوبلكس التي تحتوي على أربع غرف.

ويأتي إطلاق هذا المشروع الجديد في إطار مهمة وصل الهادفة لتلبية احتياجات العملاء المميزين في العديد من أنحاء دبي، حيث يعدّ المشروع الأول لها في الخليج التجاري، الوجهة التجارية والسكنية والضيافة المزدهرة في الإمارة، كما يعدّ مناسباً للأشخاص الذين يرغبون بالعيش في منطقة حيوية قرب العديد من المراكز الترفيهية والتجارية والصناعية في المدينة.{:}