{:en}Time with Michael Phelps {:}{:ar}أعظم لاعب أولمبي في العالم يزورعرض أوميغا في طوكيو.{:}

{:en}

Time with Michael Phelps 

The world’s greatest Olympian visits the OMEGA Showcasing in Tokyo.

Although it was his first visit, Michael Phelps was in familiar territory at the Official Timekeeper’s Showcasing in Tokyo. The American swimmer has been a friend of the brand since 2004, or in his own words, a relative.

“OMEGA has been with me through all of my gold medals, for 21 years. It’s a family”.

The most decorated Olympian of all time is well versed in OMEGA’s timekeeping story, with first-hand knowledge of how crucial a split-second can be, given his narrow-margin win over Milorad Čavić at the 2008 Olympic Games in Beijing.

Reflecting on his slim victory, Michael Phelps acknowledged the Official Timekeeper’s role in his success and praised the innovative spirit driving the technology forward. “To win by one hundredth of a second is incredible. OMEGA had the technology to prove it and I’m very grateful, because it may not have been possible to judge with the naked eye. Then to see where timekeeping is going now. The changes made to open water, water polo, climbing. OMEGA really brings the experience to the spectator”.{:en}Time with Michael Phelps {:}{:ar}أعظم لاعب أولمبي في العالم يزورعرض أوميغا في طوكيو.{:}

As a veteran of five Olympic Games, over two and half decades, Michael Phelps admits to mixed emotions when asked about experiencing Tokyo 2020 as a fan and not a competitor.

“It will be weird, but I’m very excited about what’s going to come and hope my presence will inspire the Tokyo 2020 athletes to give their absolute best”.

With 28 medals to his name – 23 of them gold, the world’s greatest Olympian can be sure of it.

During his visit to OMEGA Showcasing, Michael Phelps wore the Seamaster Diver 300M Tokyo 2020. The brand’s beautiful tribute to the great event

 {:}{:ar}تعرف على مايكل فيلبس 

أعظم لاعب أولمبي في العالم يزورعرض أوميغا في طوكيو.

على الرغم من أن هذه  الزيارة هي زيارته الأولى، إلى أن مايكل فيلبس بدا وكأنه في مكان مألوف له في عرض ضابطة الوقت الرسمي في طوكيو. يعتبر السباح الأمريكي الشهير مايكل صديقاً للعلامة التجارية أوميغا منذ عام 2004.

” تعتبر أوميغا كعائلة بالنسبة لي فهذه العلامة التجارية بقيت بجانبي خلال نجاحاتي وحصولي على جميع الميداليات الذهبية لمدة 21 عاماً”.

يعتبر مايكل فيلبس اللاعب الأولمبي الأكثر تتويجًا على الإطلاق، ضليعًا في تاريخ أوميغا لضبط الوقت مع معرفة تامة بمدى أهمية جزء من الثانية، بالنظر إلى فوزه بفارق ضئيل على ميلوراد شافيتش في دورة الألعاب الأولمبية لعام 2008 في بكين.{:en}Time with Michael Phelps {:}{:ar}أعظم لاعب أولمبي في العالم يزورعرض أوميغا في طوكيو.{:}

اعترف مايكل فليبس بأهمية دور أوميغا المحترف كضابطة الوقت الرسمي في تحقيق نجاحاته وانتصاراته وأشاد بروح الإبتكار التي تدفع التكنولوجيا إلى الأمام. أضاف مايكل فيلبس “الفوز بمائة من الثانية أمر لا يصدق. تمتلك أوميغا التكنولوجيا اللازمة لإثبات ذلك وأنا جداً ممتن، لأنه كان من الصعوبة جداً الحكم بالعين المجردة. لنرى إلى أين تسير عملية ضبط الوقت الآن. قد تم ادخال بعض التغيرات في ألعاب الماء كرياضة كرة الماء والتسلق. تقوم أوميغا بتزوبد وإمتاع المتفرج بتجربة مذهلة وكأنها حقيقة”.

بصفته أحد المتمرسين في خمس ألعاب أولمبية على مدار عقدين ونصف، يعبر مايكل فيلبس عن مشاعره المختلطة عندما تم سؤاله عن تجربة طوكيو 2020 كمشجع وليس كمنافس.

“سيكون الأمر غريبًا ، لكنني متحمس جدًا للنتيجة وآمل أن يشجع وجودي فريق طوكيو 2020 لتقديم أفضل ما لديهم حصولاً على الفوز”.

أعظم لاعب أولمبي بالعالم والذي فاز ب28 ميدالية (23 منها ذهبية)، قد يكون واثقاً من أحاسيسه اتجاه المباراة.

تألق مايكل فيلبس بساعة سيماستر دايفر طوكيو 2020 خلال زيارته إلى عرض أوميغا كتقديراً كبيراً لهذا الحدث الرائع والعلامة التجارية.{:}