{:en}TigerWit Opens Dubai Office to Provide In-Person Access to Financial Services{:}{:ar}تايجر ويت تفتتح مكتبها في دبي لتوفير الوصول الشخصي إلى الخدمات المالية{:}

{:en}DUBAI, United Arab Emirates–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)— Global Fintech service provider, TigerWit, has today announced the grand opening of the sales and customer service centre in Dubai, UAE. The move to expand their services further in the region comes as they received their licence to serve and cater for individuals and entities looking to add exposure to global markets.

{:en}TigerWit Opens Dubai Office to Provide In-Person Access to Financial Services{:}{:ar}تايجر ويت تفتتح مكتبها في دبي لتوفير الوصول الشخصي إلى الخدمات المالية{:}

The new Dubai TigerWit offices opened on 1st August and is located at Business Bay, Bay Square in Dubai and their dedicated team of sales, marketing, and customer service representatives provide clients with a bespoke service and tailor-made solutions for the wider MENA region. As part of a companywide philosophy, TigerWit endeavours to provide clients with education and training in finances, and this new local office will provide facilities to hold events and seminars on a regular basis. In addition to their local services, the TigerWit Dubai office can also cater for expats living in the region, can service their needs directly, or as part of the wider TigerWit Group, connect them to local services suited to the residential status.

When speaking about the grand opening, Hazim Ismail, Managing Director of TigerWit MENA, was quoted as saying: “I am so proud of our TigerWit team and their hard work to bring financial knowledge & experience to the UAE and local MENA region. The opening of our offices in Dubai is a milestone for the company and a great opportunity to be closer to our MENA clients and deliver even higher quality of service, while working side by side with our partners. Our trading technology is based on blockchain and rare within the region. This along with the innovative and advanced platforms and services we provide puts TigerWit well ahead of the curve, in line with the transparency we’re known for globally. I’m immensely excited about this new challenge and I look forward to witnessing what we can achieve in the region and being able to great clients to provide a personal touch”.

TigerWit offers their clients instant access to a wide range of financial instruments including gold, oil and shares, via their multi award winning trading app on iOS and Android.

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

دبي، الإمارات العربية المتحدة-(بزنيس واير/“ايتوس واير”): أعلنت اليوم شركة “تايجر ويت“، وهي المزود العالمي لخدمات التكنولوجيا المالية، عن الافتتاح الكبير لمركز المبيعات وخدمة العملاء في دبي، بالإمارات العربية المتحدة. وتأتي هذه الخطوة الرامية إلى توسيع نطاق خدمات الشركة بشكل أكبر في المنطقة في الوقت الذي حصلت فيه على ترخيص لخدمة وتلبية احتياجات الأفراد والمؤسسات الذين يتطلعون إلى الانكشاف أكثر على الأسواق العالمية.

{:en}TigerWit Opens Dubai Office to Provide In-Person Access to Financial Services{:}{:ar}تايجر ويت تفتتح مكتبها في دبي لتوفير الوصول الشخصي إلى الخدمات المالية{:}

هذا وتم افتتاح مكاتب “تايجر ويت” الجديدة في دبي في الأول من أغسطس، وتنتشر في الخليج التجاري، في ساحة الخليج بدبي، حيث يقدم فريقها المتخصص في المبيعات والتسويق وممثلي خدمة العملاء خدمات مخصصة وحلولاً مصممة خصيصاً للعملاء في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. وفي إطار الفلسفة المعتمدة على مستوى الشركة، تسعى “تايجر ويت” إلى تزويد العملاء بالتعليم والتدريب في الشؤون المالية، وسيوفر هذا المكتب المحلي الجديد مرافق مخصصة لتنظيم الفعاليات والندوات بشكل منتظم. بالإضافة إلى خدماته المحلية، يمكن أيضاً لمكتب “تايجر ويت” في دبي تلبية احتياجات الوافدين الذين يعيشون في المنطقة، وتلبية احتياجاتهم مباشرة، أو كجزء من مجموعة “تايجر ويت” واسعة النطاق، ربطهم بالخدمات المحلية المناسبة لأوضاعهم السكنية.

وعند الحديث عن الافتتاح الكبير، نُقل عن حازم إسماعيل، المدير الإداري لشركة “تايجر ويت” في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا، قوله: “إنني فخور جداً بفريق ’تايجر ويت‘ وعمله الدؤوب لتقديم المعرفة والخبرة المالية إلى الإمارات العربية المتحدة ومنطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا المحلية. يشكّل افتتاح مكاتبنا في دبي إنجازاً هاماً للشركة وفرصة رائعة للتقرب أكثر من عملائنا في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا وتزويدهم بخدمات عالية الجودة بالتزامن مع عملنا إلى جانب شركائنا. تعتمد تقنية التداول الخاصة بنا على التعاملات الرقمية ’بلوك تشاين‘، ويعد استخدامها نادراً في المنطقة. هذا إلى جانب المنصات والخدمات المبتكرة والمتقدمة التي نقدمها وتضع ’تايجر ويت‘ في الطليعة، بما يتماشى مع الشفافية التي نشتهر بها على مستوى العالم. إنني متحمس للغاية بشأن هذا التحدي الجديد وأتطلع قدماً إلى رؤية ما يمكننا تحقيقه في المنطقة والقدرة على توفير لمسة شخصية لعملائنا الرائعين”.

وتجدر الإشارة إلى أن “تايجر ويت” توفر لعملائها إمكانية الوصول الفوري إلى مجموعة واسعة من الأدوات المالية بما فيها الذهب والنفط والأسهم، عبر تطبيق التداول الحائز على العديد من الجوائز على نظامي “آي أو إس” و”أندرويد“.

المصدر: “ايتوس واير”

 

{:}