{:en}Rite. launches GLOW{:}{:ar}احصلي على شعر أكثر سمكاً، وبشرة صحية وأظافر قوية مع “جلو{:}

{:en}

Rite. launches GLOW

** Promote thicker hair, healthy skin and stronger nails with the new GLOW gummies from rite. **

If you are one of those who are experiencing thinning hair, brittle nails and loss of elasticity in the skin, then you need to incorporate the new GLOW gummies from rite. in your daily routine! The new gummy vitamins launched perfectly in time for summer to nourish your skin, hair and nails from the inside out. They are the best vitamins to curate a well-rounded supplement routine ready to boost your beauty, as they will provide you with the right nutrients that will go a long way in achieving the perfect outcomes.

Introducing GLOW gummies into your wellness routine may significantly improve your health, appearance and also bring out a positive effect. It contains a unique blend of beauty-centric vitamins, botanicals and amino acids that will work to supplement your diet perfectly. They have adapted the top beauty ingredients to support and help all components for thicker hair, healthy skin, and stronger nails. These gummies are made in France and contain delicious, natural and 100% vegan ingredients including the enriched flavour of rose petal and raspberry. Most importantly, these gummies are reduced in sugars.

GLOW is fortified with 1000 microgram of Biotin and a blend of nourishing plants such as horsetail and rose petals for a glowing skin and stronger hair, plus all key ingredients for a stronger hair growth and the stimulation of collagen production such as Coenzyme Q10, Vitamin B3, L-Cystine, Selenium and Zinc. The other advantage is that it includes no gelatine, GMO and are free of synthetic colours and artificial flavours. By adding this formula to your care routine will also support your metabolism and give you a much-needed boost.{:en}Rite. launches GLOW{:}{:ar}احصلي على شعر أكثر سمكاً، وبشرة صحية وأظافر قوية  مع “جلو{:}

All you need to do is take just two gummies each day at any time as part of your daily wellness and beauty routine. It is designed for all hair types such as straight, frizzy or curly and is recommended to be taken for at least 3 months to see optimal results. You can purchase your rite. gummies on www.myrite.co, with free shipping across the UAE, delivered to you within two business days from the date of order and some special gifts on 3-month pack with a lovely pocket mirror and a beautiful jade roller for the 6-month pack.

Let’s GLOW now!

About rite.:

rite. is a new brand that specialises in clean gummy vitamins for adults. The concept was developed in Dubai by two friends Guillaume and Sebastien, then developed alongside pharmacist and nutritionist experts in a certified laboratory in France. The delicious vitamin gummies are 100% vegan, made with fruit pectin, natural flavours and reduced in sugar. The mission of the brand is to change the way we think about vitamins and make having our daily vitamins a fun, delicious and healthy experience.

{:}{:ar}“رايت” تطلق “جلو”

احصلي على شعر أكثر سمكاً، وبشرة صحية وأظافر قوية

مع “جلو” الجديدة سهلة المضغ من “رايت”.**

إذا كنت واحدة ممن يعانين من الشعر رفيع السُمك، والأظافر المتقصفة والبشرة المفتقدة للمرونة، فأنت تحتاجين لإدراج “جلو” الجديدة من “رايت” في نظامك اليومي! تم إطلاق الفيتامينات الجديدة سهلة المضغ في التوقيت المناسب للصيف لتغذي بشرتك، وشعرك وأظافرك من الداخل للخارج. إنها أفضل فيتامينات يمكن اختيارها كنظام مكمل شامل جاهز لتعزيز جمالك، لأنها تمدك بالمغذيات السليمة التي ستنجح في الوصول إلى نتائج مثالية.

ظهور فيتامينات “جلو” سهلة المضغ في نظامك الصحي قد يحسن صحتك بطريقة ملحوظة، وكذلك مظهرك ويؤدي أيضاً إلى تأثير إيجابي. إنه يحتوي على مزيج فريد من الفيتامينات الخاصة بالجمال، والمواد المعالجة النباتية والأحماض الأمينية التي ستعمل على تكملة نظامك الغذائي بشكل مثالي. لقد كيفوا أفضل مكونات تخص الجمال لتدعم وتساعد كل العناصر للحصول على شعر أكثر سمكاً، وبشرة صحية، وأظافر قوية. هذه الفيتامينات سهلة المضغ مصنوعة في فرنسا وتحتوي على مكونات لذيذة، وطبيعية ونباتية بنسبة 100% بما في ذلك نكهة بتلة الورد والتوت المضافتين. والأكثر أهمية أن هذه الفيتامينات قليلة السكريات.

“جلو” مدعوم بألف ميكروجرام من البيوتين ومزيج من النباتات المغذية مثل ذنب الخيل وبتلة الورد لبشرة لامعة وشعر أقوى، بالإضافة لكل المكونات الأساسية لنمو أقوى للشعر وتحفيز إنتاج الكولاجين مثل الإنزيم المساعد Q10، وفيتامين B3، وإل-سيستين، والسيلينيوم والزنك. والميزة الأخرى أنه لا يحتوي على الجيلاتين والكائنات المعدلة وراثياً، كما أنه خال من الألوان الاصطناعية والنكهات الصناعية. ستدعم إضافة هذه التركيبة لنظامك الصحي أيضاً التمثيل الغذائي وستعطيك دعماً مطلوباً لأقصى درجة.{:en}Rite. launches GLOW{:}{:ar}احصلي على شعر أكثر سمكاً، وبشرة صحية وأظافر قوية  مع “جلو{:}

كل ما تحتاجين فعله هو تناول قطعتين من الفيتامينات كل يوم في أي وقت كجزء من نظامك اليومي للعناية بصحتك وجمالك. إنه مصنوع لكل أنواع الشعر مثل المستقيم أو المجعد أو المتموج ويُنصح بتناوله 3 أشهر على الأقل للحصول على أفضل نتائج. يمكنك شراء فيتامينات “رايت” سهلة المضغ على www.myrite.co، والتوصيل مجاني في أنحاء الإمارات العربية المتحدة، يصل إليك خلال يومي عمل من تاريخ الطلب وبعض الهدايا الخاصة بحزمة 3-أشهر مع مرآة ظريفة للشنطة وأسطوانة اليشم لحزمة 6-أشهر.

فلنتألق مع “جلو”!

نبذة عن فيتامينات rite.

rite. علامة تجارية جديدة متخصصة في إنتاج فيتامينات المضغ الطبيعية النقية للبالغين. بدأ الأصدقاء ’جيوم‘ وسبستيان‘ في تطوير فكرة هذه المنتجات في دبي ثم بدأ التنفيذ بالتعاون مع الصيادلة وخبراء التغذية في أحد المعامل المعتمدة في فرنسا. فيتامينات المضغ rite. نباتية 100%، وتصنع من بكتين الفاكهة والألياف الطبيعية المستخلصة من جدران خلايا النباتات المتركزة في قشور الفواكه لتكون منتجات نقية بنكهات طبيعية طازجة بنسبة منخفضة من السكر. تهدف rite. إلى التشجيع على تغيير مفهومنا عن الفيتامينات إلى أن تصبح روتينًا يوميًا ممتعًا بمذاق شهي من أجل الحفاظ على الصحة ومد الجسم باحتياجاته التي قد لا يكفي الغذاء وحده لتوفيرها.{:}