{:en}ALDO CELEBRATES STEPPING INTO NEXT FOR FALL 2021{:}{:ar}ألدو تحتفل بحملة جديدة لخريف 2021{:}

{:en}

ALDO CELEBRATES STEPPING INTO NEXT FOR FALL 2021 WITH THE SECOND EDITION OF ITS ‘STEP INTO LOVE’ CAMPAIGN  

Shot in ALDO’s hometown, the campaign aims to mobilize the brand’s global community and celebrate the concept that every day is a different chapter in the story of our lives, where our journey truly begins the moment we decide to express ourselves uniquely.

ALDO, the global leader in fashion footwear and accessories, is set to debut the second edition of their “STEP INTO LOVE” Fall 2021 campaign, originally made popular in 2020 with their hugely successful TikTok dance contest that reached over 5.4billion views. This year, the brand is tapping into the central theme of bold self-confidence by encouraging their global #ALDOCrew to show what steps they’re taking to become the best versions of themselves.

New to this season, both the campaign video and photoshoot were shot locally in Montreal, Quebec, Canada due to COVID-19 travel restrictions, which created a unique opportunity to highlight the brand’s hometown and Canadian creatives. Set to Sofi Tukker’s hit, “Purple Hat”, the campaign stars a group of nine diverse local models as they pass through five different globally ubiquitous settings, with each scenario spotlighting one of the collection themes; from edgy, to sexy, to casual street style and beyond, highlighting the brand’s collection breadth while celebrating self-expression no matter where the next chapter leads.{:en}ALDO CELEBRATES STEPPING INTO NEXT FOR FALL 2021{:}{:ar}ألدو تحتفل بحملة جديدة لخريف 2021{:}

With the goal of once again engaging and mobilizing their community, ALDO will be launching a massive global social media contest on Instagram, where the brand will invite their audience to highlight a recent “next step” – whether it’s achieving a goal, checking an item off their bucket list or simply taking a small step to becoming the best version of themselves. Tapping into the social media trend of transitions, also seen creatively intertwined in the campaign itself, consumers will be encouraged to take inspiration from the Step Into Love campaign, and submit their entry on Instagram via Reels or Stories to showcase how they are “Stepping Into Next” using the @aldo_shoes original sound (Sofi Tukker – Purple Hat). All entries will need to tag @Aldo_Shoes and include campaign hashtags #StepintoLove and #StepIntoNext for a chance to win $5000 towards their next chapter.

About ALDO

Founded in 1972, ALDO, the group’s flagship brand, delivers fashion to a diverse customer base at prices that make keeping up with seasonal styles a luxury within reach.

About Apparel Group LLC

Apparel Group is a global fashion and lifestyle retail conglomerate residing at the crossroads of the modern economy – Dubai, United Arab Emirates. Today, the Apparel Group caters to thousands of eager shoppers through its more than 1750+ stores and 75+ brands across all platforms employing 16,500 multicultural staff covering four continents.

Apparel group has carved its strong presence not only in the UAE, Kuwait, Bahrain, Oman, and Saudi Arabia but opened thriving gateways to market in India, South Africa, Singapore, Indonesia, Thailand and Malaysia. Additionally, clear strategies are in place to enter emerging markets such as Hungary, Pakistan, Egypt and Philippines

Apparel Group Operates Brands from around the world, originating from USA, Canada, Europe, Australia, Asia and include leading names in Fashion, Footwear & Lifestyle such as Tommy Hilfiger, Charles & Keith, Skechers, Aldo, Nine West, Aeropostale, Jamie’s Italian to name a few and other key brands include Tim Hortons, Cold Stone Creamery, Inglot, Rituals etc..

The Apparel Group owes its amazing growth to the vision and guidance of its dynamic Founder & Chairwoman, Sima Ved who has taken the company from strength to strength since its inception in the last two decades.

{:}{:ar}ألدو تحتفل بحملة جديدة لخريف 2021

تهدف الحملة، التي تم تصويرها في بلد منشأ ألدو، إلى حشد المجتمع العالمي للعلامة التجارية والاحتفال بمفهوم أن كل يوم هو فصل مختلف في قصة حياتنا، حيث تبدأ رحلتنا حقًا في اللحظة التي نقرر فيها التعبير عن أنفسنا بشكل فريد.

من المقرر أن تطلق ألدو، الشركة العالمية الرائدة في مجال الأزياء والأحذية والإكسسوارات، الإصدار الثاني من حملتها “عِش الحياة بشغف” لخريف 2021، والتي اشتهرت في الأصل في عام 2020 من خلال مسابقة الرقص الناجحة على تيك توك والتي وصلت إلى أكثر من 5.4 مليار مشاهدة. وهذا العام، تسلط العلامة التجارية الضوء على الموضوع الرئيسي للثقة بالنفس من خلال تشجيع فريق ألدو العالمي على إظهار الخطوات التي يتخذونها لتحقيق أفضل نسخة من أنفسهم.

والجديد في هذا الموسم، أنه تم تصوير كل من فيديو الحملة والصور الفوتوغرافية محليًا في مونتريال، كيبيك، كندا بسبب قيود السفر الناتجه عن كوفيد – 19، مما خلق فرصة فريدة لتسليط الضوء على بلد منشأ العلامة التجارية والمبدعين الكنديين. وتم تصوير الحملة على خلفية موسيقى “Purple Hat” للثنائي “سوفي تاكر”، حيث تضم الحملة مجموعة من تسعة عارضين محليين متنوعين ضمن خمسة بيئات تصويرية مختلفة، مع إلقاء الضوء على عناصر المجموعة الواسعة من المنتجات العصرية والكاجوال وأكثر، مع الاحتفال بالتعبير عن الذات بغض النظر عن المكان الذي يؤدي إليه الفصل التالي من حياتنا.{:en}ALDO CELEBRATES STEPPING INTO NEXT FOR FALL 2021{:}{:ar}ألدو تحتفل بحملة جديدة لخريف 2021{:}

وبهدف إشراك المجتمع مرة أخرى، ستطلق ألدو مسابقة عالمية ضخمة عبر الإنستقرام، حيث ستدعو العلامة التجارية جمهورها لتسليط الضوء على “الخطوة التالية”- سواء كانت السعي وراء تحقيق هدفٍ أو أمنية من قائمة أمنياتهم أو مجرد اتخاذ خطوة صغيرة لتطوير الذات. ومن خلال الاستفادة من التوجه السائد لوسائل التواصل الاجتماعي، والذي ظهر أيضًا متشابكًا بشكل إبداعي في الحملة نفسها، سيتم تشجيع العملاء على استمداد الإلهام من حملة “عِش الحياة بشغف” وإرسال مشاركاتهم على إنستقرام عبر سلسلة الفيديوهات أو القصص لإظهار كيف يتخذون “خطوة إلى التالي” باستخدام الصوت الأصلي الخاص بألدو .(Sofi Tukker – Purple Hat) وسيتوجب على كل مشترك في المسابقة الإشارة بعمل تاغ لحساب العلامة التجارية @Aldo_Shoes وتضمين أوسام تصنيف الحملة StepintoLove# و StepIntoNext# للحصول على فرصة للفوز بـ 5000 دولار في الفصل التالي من حياتهم.

لمحة عن مجموعة أباريل

تقف مجموعة أباريل، الرائدة عالمياً في مجال توزيع وبيع الأزياء والإكسسوارات وأنماط الحياة المتنوعة، على مفترق طرق الاقتصاد الحديث في مدينة دبي، بدولة الإمارات العربية المتحدة. واليوم، أضحت المجموعة قادرة على تلبية احتياجات آلاف المتسوقين عبر أكثر من 1750 متجراً وأكثر من 75 علامة تجارية و17,000 موظف من مختلف الثقافات من أربع قاراتٍ مختلفة.

وقد تركت مجموعة أباريل بصماتها ورسخت وجودها ليس فقط في دولة الإمارات العربية المتحدة والكويت ومملكة البحرين وسلطنة عمان والمملكة العربية السعودية، وإنما فتحت أبواب الازدهار في أسواق الهند، جنوب أفريقيا، بولندا، سنغافورة، الأردن، اندونيسيا، تايلاند وماليزيا. بالإضافة إلى ذلك، وضعت المجموعة استراتيجيات واضحة لدخول العديد من الأسواق الجديدة، مثل أسواق هنغاريا، الباكستان، مصر والفلبين.

تدير مجموعة أباريل العديد من العلامات التجارية العالمية الشهيرة، التي انطلقت من الولايات المتحدة الأمريكية وكندا وأوروبا وأستراليا وآسيا، وتضم الكثير من الأسماء الرائدة في عالم الأزياء، الأحذية ونمط الحياة على غرار تومي هِلفيغر، تشارلز & كيث، سكتشرز، ألدو، ناين وست، إروبوستال، جيمز إيتاليان وغيرها من الأسماء العالمية بالإضافة لعلامات تجارية رئيسية مثل تيم هورتون، كولد ستون كريمري، إنجلوت، ريتشوالز وذلك على سبيل المثال لا الحصر.

يذكر بأن الفضل في نجاحات مجموعة أباريل ونموها المذهل يعود لرؤية وتوجيهات رئيسها القوي نيليش فيد، مع مُؤسسة الشركة ونائبة الرئيس ذات الرؤية الثاقبة، سيما فيد، اللذان انطلقا بالشركة من القوة إلى الأقوى منذ نشأتها وعلى امتداد عقدين من الزمان.{:}