{:en}CELEBRATE EID AL ADHA AT BAROS MALDIVES{:}{:ar}المالديف Baros احتفلوا بعيد الأضحى المبارك في باروس{:}

{:en}

CELEBRATE EID AL ADHA AT BAROS MALDIVES

To celebrate Eid Al Adha, award-winning Maldivian island resort Baros is offering all guests travelling from the Middle East special savings on select villa categories, along with a host of other benefits.

Located just a 25-minute speedboat ride away from Maldives International Airport, Baros’ 75 luxury villas are set on pristine white sand beaches in a turquoise lagoon and ringed by a world-class house reef. The legendary resort has been honing its hospitality since 1973, and today enjoys a solid reputation with second-to-none service, outstanding comfort and discreet elegance.

The Eid Al Adha offer includes return transfers by speedboat, complimentary daily breakfast and dinner at Lime Restaurant, and 30% off on dinners at Cayenne Grill and the iconic Lighthouse Restaurant. Guests can also benefit from 15% off all treatments at the Serenity Spa as well as complimentary sunrise group yoga sessions.

With the Maldives only a short flight from the Middle East, and Baros’ proximity to the airport, the resort is an ideal destination for a relaxing Eid escape or long weekend getaway.

The offer is valid for stays until 31st July 2021 and a four-night minimum length of stay is required. Rates for the Eid 2021 offer at Baros start from USD 700 (subject to service charges and taxes).{:en}CELEBRATE EID AL ADHA AT BAROS MALDIVES{:}{:ar}المالديف Baros احتفلوا بعيد الأضحى المبارك في باروس{:}

About Baros Maldives

Baros is a boutique, private island of 75 overwater and beachside garden villas and white sand beaches set in a turquoise lagoon, just 25 minutes by speedboat from the Maldives International Airport. Guests can relax in a tranquil, tropical setting, embark on an amazing culinary journey in Baros’ three restaurants and bars, dine on a secluded sandbank or the unique Piano Deck in the middle of the lagoon as well as take part in memorable snorkeling experiences around the flourishing house-reef.

The resort has been welcoming guests since 1973, and has spent decades honing its services and cultivating its environment, making it a legendary resort. The island has been consistently winning prestigious awards from guests and travel professionals for quality accommodation and outstanding service excellence and is a member of Small Luxury Hotels of The World.

{:}{:ar}المالديف Baros احتفلوا بعيد الأضحى المبارك في باروس

بمناسبة عيد الأضحى المبارك، منتجع جزر المالديف باروس Baros الحائز على جوائز، يقدّم لجميع الضيوف القادمين من دول الشرق الأوسط خصومات خاصة على فئات مختارة من الفلل، إلى جانب مجموعة من المزايا الأخرى.

يقع المنتجع على بعد 25 دقيقة بالقارب السريع من مطار جزر المالديف الدولي، وتقع الفلل الفاخرة على شواطئ ذات رمال بيضاء نقية في بحيرة فيروزية تحيط بها شعاب مرجانية ذات مستوى عالمي. هذا المنتجع الشهير عالمياً يمتاز بعراقته وضيافته منذ عام 1973، ويتمتع بسمعة طيبة مع خدمة لا مثيل لها، وراحة رائعة، وأناقة رصينة.

يشتمل عرض عيد الأضحى المبارك على النقل ذهاباً وإياباً بالقارب السريع من وإلى المطار، ووجبة إفطار وعشاء يوميتين مجاناً في مطعم لايم Lime ، وخصم بنسبة 30٪ على وجبات العشاء في مطعمي كايان غريل Cayenne Grill ولايتهاوس Lighthouse الشهيرين. كما يمكن للضيوف الاستفادة من خصم 15٪ على جميع العلاجات في سبا سيرينيتي  Serenity بالإضافة إلى جلسات اليوغا الجماعية المجانية عند شروق الشمس.

ومع وجود جزر المالديف على بعد رحلة قصيرة من منطقة الشرق الأوسط، وقرب باروس Baros من المطار، يعدّ هذا المنتجع وجهة مثالية لقضاء عطلة مريحة في العيد أو عطلة نهاية أسبوع طويلة.{:en}CELEBRATE EID AL ADHA AT BAROS MALDIVES{:}{:ar}المالديف Baros احتفلوا بعيد الأضحى المبارك في باروس{:}

يسري العرض على الإقامات حتى 31 يوليو 2021 ويتطلّب الحد الأدنى لمدّة الإقامة أربع ليالٍ. تبدأ أسعار عرض عيد الأضحى المبارك 2021 في باروس Baros من 700 دولار أمريكي (تخضع لرسوم الخدمة والضرائب).

حول باروس المالديف   BAROS MALDIVES

باروسBaros  هو منتجع على جزيرة خاصة به في المالديف، يقع على بعد 25 دقيقة بالقارب السريع من مطار جزر المالديف الدولي. هذا المنتجع الفاخر الحائز على جوائز عالمية، يتكوّن من 75 فيلا فخمة ذات حدائق خاصة تنتشر فوق شواطئ رملية بيضاء نقية في بحيرة بمياه فيروزية صافية. يمكن للضيوف الاسترخاء في أجواء استوائية مريحة، وأن ينطلقوا في رحلة مع أشهى المأكولات والمشروبات في مطاعم الجزيرة الثلاثة، فيخنبروا متعة العشاء على ضفاف رملية معزولة، أو على الرصيف الرائع “بيانو دك” وسط البحيرة، كما يمكنهم الانطلاق في رحلات رائعة والغطس في المياه لتأمّل الأحياد البحرية المذهلة المنتشرة حول الجزيرة.

منذ عام 1973، بنى باروس سمعة عالمية في حسن الضيافة، ما جعله اسماً مالديفياً مشهود له عالمياً في مجال الضيافة. لا تزال هذه المكانة تتجسّد اليوم من خلال مستوى الخدمة الرفيع الذي يوفّره باروس Baros لضيوفه في أجواء من الراحة الفائقة والأناقة المميّزة. علماً أن المنتج الجزيرة اسم معروف كذلك في محافل الجوائز الدولية المرموقة حيث يتمّ الاعتراف بخدماته المميزة وجودة مرافقه وهو عضو في Small Luxury Hotels of The World.{:}