{:en}Hytera PoC Reaches 10,000 Subscribers in Turkey{:}{:ar}حلول الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية من هيتيرا تصل إلى 10 آلاف مشترك في تركيا{:}

{:en}SHENZHEN, China–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)— Hytera, a global leading provider of Professional Mobile Radio (PMR) solutions, is pleased to announce that the number of subscribers of its Push-to-Talk over Cellular (PoC) solutions in Turkey has reached 10,000 since its launch in Q2 2019.

{:en}Hytera PoC Reaches 10,000 Subscribers in Turkey{:}{:ar}حلول الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية من هيتيرا تصل إلى 10 آلاف مشترك في تركيا{:}

In recent years, inspired by the rapid evolution of broadband technologies, traditional push-to-talk users have shown an ever-increasing demand for data-rich multimedia services such as images and videos which are not supported by the legacy narrowband radio systems. Driven by the demand, Hytera’s end-to-end PoC communication solution was born. It provides a large variety of products including PoC radios and Hytera HyTalk platform-based solutions, which can not only provide multimedia services, but also utilize the wide coverage of the public network to provide nationwide or even globalwide communication service for users performing tasks at long distances.

Hytera’s PoC solution is used extensively in many fields, including private security, taxi, government, hospital, construction and others. “From the feedback we have received so far, our PoC subscribers are quite satisfied with its performance. They know they can always get support from Hytera whenever they need as we have one of the largest dealer and service networks in Turkey to provide technical support and maintenance service anywhere anytime,” said Hakan Tang, Deputy Director of Hytera MENA.

In Turkey, Hytera PoC solution is largely used for voice communication and GPS tracking. Apart from these, it’s also applied in plentiful scenarios such as area detection, out-of-area entry and exit alarms, and image confirmation.

In the future, Hytera is looking to offer more customized PoC solutions for clients in Turkey and around the globe. “The 10k threshold means a lot to us. It’s a strong amount of users who trust Hytera and will empower us to take the next big step – Hytera will consider the integration of DMR & PoC technologies in the near future, which will leverage the existing PMR networks and PoC solutions to the fullest for our clients,” added Stanley Song, Deputy General Manager of Hytera Overseas Sales Dept.

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

شينزن، الصين – (بزنيس واير/“ايتوس واير”): يسرّ شركة “هيتيرا”، المزوّد العالمي الرائد لحلول شبكات الراديو الجوالة الاحترافية (بيه إم آر)، عن وصول عدد مشتركي حلول الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية (بيه أو سي) إلى 10 آلاف مشترك في تركيا منذ إطلاقها في الربع الثاني من عام 2019.

وفي الأعوام الأخيرة وبتأثير من التطوّر السريع لتقنيات النطاق العريض، أبدى مستخدمو خدمات الضغط للتحدّث رغبةً متزايدةً بالحصول على خدمات وسائط متعددة غنية بالبيانات من قبيل الصور والفيديو التي لا تدعمها الأنظمة التقليدية لشبكات النطاق الضيّق. وأدّى هذا الطلب إلى ابتكار حلّ الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية للاتصالات المتكاملة من “هيتيرا”. ويُوفّر الحل مجموعة متنوّعة من المنتجات مثل أجهزة الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية وحلول “هاي توك” القائمة على المنصة، وهي حلول توفّر خدمات الوسائط المتعددة وتستخدم التغطية الواسعة للشبكات العامة لتوفير خدمات اتصال في جميع أنحاء البلاد أو حتى العالم للمستخدمين الذين يؤدون مهام على مسافات بعيدة.

{:en}Hytera PoC Reaches 10,000 Subscribers in Turkey{:}{:ar}حلول الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية من هيتيرا تصل إلى 10 آلاف مشترك في تركيا{:}

ويُستخدم حلّ الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية من “هيتيرا” على نطاق واسع في العديد من المجالات مثل الأمن الخاص ومركبات الأجرة والحكومة والمستشفيات والإنشاءات وغيرها. وقال هاكان تانغ، نائب مدير شركة “هيتيرا” في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا: “استناداً إلى الملاحظات التي وصلتنا حتّى الآن، يمكننا القول أنّ مشتركي حلول الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية راضين تماماً عن أدائها. ويدرك المشتركون تماماً أنّهم سيحصلون على دعم ’هيتيرا‘ عندما يحتاجون إليه، إذ تُدير الشركة إحدى أكبر شبكات الوكلاء والخدمات في تركيا لتقديم خدمات الدعم الفني والصيانة بغضّ النظر عن المكان والزمان”.

ويُستخدم حلّ الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية من “هيتيرا” على نطاق واسع في تركيا للتواصل الصوتي والتتبع بنظام التموضع العالمي. ويُستخدم هذا الحل في العديد من السيناريوهات مثل الكشف عن المنطقة، وتنبيهات الدخول والخروج من المنطقة، وتأكيد الصور.

وتتطلّع “هيتيرا” في المستقبل إلى توفير حلول أكثر تخصيصاً لخدمات الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية لعملائها في تركيا والعالم. وقال ستانلي سونغ، نائب المدير العام لشؤون المبيعات الدولية بشركة “هيتيرا”: “إنّ وصولنا إلى عتبة 10 آلاف مشترك أمرٌ يعني الكثير لنا. وسيُمكننا هذا العدد الكبير من المستخدمين الذين يضعون ثقتهم في ’هيتيرا‘ من اتخاذ الخطوة الكبيرة التالية، إذ تدرس ’هيتيرا‘ دمج تقنيات حلول أجهزة الراديو اللاسلكية الجوالة الرقمية ’دي إم آر‘ وحلول الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية ’بيه أو سي‘ في المستقبل القريب. وبذلك ستُسَخِّر الشركة شبكات القائمة لحلول شبكات الراديو الجوالة الاحترافية ’بيه إم آر‘ وحلول الضغط للتحدّث عبر الأجهزة الخلوية ’بيه أو سي‘ لما فيه مصلحة عملائنا.

المصدر: “ايتوس واير”

{:}

 31 total views,  1 views today