{:en}LG’s ‘Spot of Triumph’ Brings More Than 7,000 Participants to Fortnite Gaming Competition in KSA{:}{:ar}مسابقة ” SPOT OF TRIUMPH” من إل جي تجذب أكثر من 7000 مشارك ضمن لعبة Fortnite في المملكة العربية السعودية{:}

{:en}JEDDAH, Saudi Arabia (AETOSWire) – In its first few weeks of competition, the #SpotofTriumph has witnessed exciting participation from across Saudi Arabia. LG Electronics (LG) teamed up with Fortnite to offer gaming enthusiasts of all abilities the chance to participate in a series of battles for top prizes. More than 7,000 gamers have signed up and participated online since the launch earlier this month. The challenges have gone live from Thursday to Saturday.

Fans can still get in on the action by simply visiting https://www.lg.com/sa/spotoftriumph, to register and enter their Epic Games ID for Fortnite, granting access for LG to track the relevant challenges. Players can then play Fortnite as usual, with their performance being monitored automatically. Score will be tallied and added to LG’s leaderboard, with winners announced every Sunday.

{:en}LG’s ‘Spot of Triumph’ Brings More Than 7,000 Participants to Fortnite Gaming Competition in KSA{:}{:ar}مسابقة ” SPOT OF TRIUMPH” من إل جي تجذب أكثر من 7000 مشارك ضمن لعبة Fortnite في المملكة العربية السعودية{:}

Concluding the competition at the end of the month, participants and fans alike are invited to the Olaya brandshop in Riyadh on November 29th for the grand winner ceremony. Well-known gamers will be present for a meet and greet at the newly designed Fortnite Game Zones between 7:00 – 8:30 PM. Visitors can also check on LG’s latest gaming technology within these zones for the remainder of the competition.

 

#SpotOfTriumph Challenges and Prizes

 

  1. The OLED Challenge: the winner

Prize: 48-inch 4K LG OLED TV (Model OLED48C1PVB) – NVIDIA G-SYNC and AMD FreeSync™ Premium certified, delivering ultra-smooth and responsive gameplay

 

  1. The LG UltraGear Challenge: the most eliminations

Prize: 34-inch LG UltraWide Gaming Monitor (Model 34GL750-B) – with HDR10 for greater clarity in light and dark gaming environments

 

  1. The LG Ultimate Sound Challenge: the most wins

Prize: LG UltraGear Gaming Speaker (Model GP9) – recently announced, featuring LG’s 3D Gaming Sound technology for more immersive audio and hyper-awareness in every game

 

  1. The LG Creative Challenge: inviting the top 25 players from KSA to participate in a creator mode competition (the final)

Grand Prize: 65-inch 4K LG OLED TV (Model OLED65C1PVB) – with LG’s Game Optimizer function, providing enhanced picture and sound control for various genres including FPS, RPG and RTS.

To find out more about the competition, read the terms and conditions and enter, please visit https://www.lg.com/sa/spotoftriumph and click on “Spot of Triumph”.

About LG Electronics, Inc.

LG Electronics is a global innovator in technology and consumer electronics with a presence in almost every country and an international workforce of more than 75,000. LG’s four companies – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions and Business Solutions – combined for global sales of over USD 56 billion in 2020. LG is a leading manufacturer of consumer and commercial products ranging from TVs, home appliances, air solutions, monitors, service robots, automotive components and its premium LG SIGNATURE and intelligent LG ThinQ brands are familiar names world over. Visit www.LGnewsroom.com for the latest news.

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

جدة، السعودية، (“ايتوس واير“): شهدت مسابقة “نقطة الفوز” #SpotofTriumph في الأسابيع القليلة الأولى من انطلاقها مشاركة لافتة من عشاق الألعاب الالكترونية من جميع أنحاء المملكة العربية السعودية، حيث تعاونت إل جي إلكترونيكس مع Fortnite لتقديم المسابقة التي تُمثل فرصة رائعة للاعبين من مختلف المستويات للمشاركة في سلسلة من المعارك والفوز بجوائز قيمة. وقد اشترك حتى الآن أكثر من 7000 لاعب وتنافسوا عبر الإنترنت منذ انطلاق المسابقة في وقتٍ سابق من هذا الشهر، حيث تُقام التحديات بالبث الحي من الخميس إلى السبت.

{:en}LG’s ‘Spot of Triumph’ Brings More Than 7,000 Participants to Fortnite Gaming Competition in KSA{:}{:ar}مسابقة ” SPOT OF TRIUMPH” من إل جي تجذب أكثر من 7000 مشارك ضمن لعبة Fortnite في المملكة العربية السعودية{:}

لا يزال بإمكان عشاق اللعبة المشاركة في المنافسات من خلال زيارة الرابط: https://www.lg.com/sa/spotoftriumph، للتسجيل وإدخال رمز التعريف ID Epic Games الخاص بهم في Fortnite، مما يمنح LG إمكانية الوصول لتتبع التحديات ذات الصلة. كما يمكن للاعبين بعد ذلك لعب Fortnite كالمعتاد، مع مراقبة أدائهم تلقائياً. وسيتم احتساب النقاط وإضافتها إلى لوحة المتصدرين من إل جي، كما سيتم الإعلان عن الفائزين كل يوم أحد.

وفي ختام المسابقة نهاية هذا الشهر، سيتم دعوة المشاركين إلى متجر العليا في الرياض يوم 29 نوفمبر لحضور حفل تتويج الفائز الأول. وسيحضر مجموعة من أبرز اللاعبين المحترفين والمعروفين للقاء والترحيب بالمشاركين وذلك في المناطق المخصصة للعبة Fortnite المصممة حديثاً، من الساعة بين 7:00 – 8:30 مساءً. كما يُمكن للزوار الاطلاع على أحدث تقنيات الألعاب من LG داخل هذه المناطق لبقية المسابقة.

تحديات وجوائز #نقطة_الفوز #SpotOfTriumph

  1. تحدي شاشة :OLED الفائز الأول

الجائزة: تلفزيون LG OLED بمقاس 48 بوصة بدقة 4K (طراز OLED48C1PVB) مُعتمد من NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync™  Premium، مما يوفر تجربة لعب فائقة الاستجابة والسلاسة.

تحدي شاشة LG UltraGear: أغلب الإقصاءات

الجائزة: شاشة ألعاب LG UltraWide بمقاس 34 بوصة (طراز 34GL750-B) – مع تقنية HDR10 لوضوح أكبر في مساحات الألعاب المظلمة والمضيئة.

  1. تحدي مكبر الصوت LG Ultimate Sound: اللاعب صاحب العدد الأكبر من مرات الفوز

الجائزة: مكبر صوت الألعاب LG UltraGear (طراز GP9)، الذي تم الإعلان عنه مؤخراً، ويضم تقنية صوت الألعاب ثلاثية الأبعاد من إل جي للحصول على صوت غامر ووعي فائق في كل لعبة.

  1. تحدي LG Creative: تدعو أفضل 25 لاعباً من المملكة العربية السعودية للمشاركة في مسابقة creator mode (النهائيات).

الجائزة الكبرى: تلفزيون LG OLED بمقاس 65 بوصة ودقة 4K (طراز OLED65C1PVB)، مع وظيفة محسِّن الألعاب من LG، والذي يوفر تحكماً محسّناً في الصورة والصوت لمختلف الأنواع بما في ذلك FPS و RPG و RTS.

لمعرفة المزيد عن المسابقة، يُرجى الاطلاع على الشروط والأحكام والدخول وزيارة الرابط: https://www.lg.com/sa/spotoftriumph والضغط على “Spot of Triumph” (نقطة الفوز).

نبذة عن شركة إل جي إلكترونيكس إنك

إل جي الكترونيكس إنك هي إحدى الشركات العالمية الرائدة في مجال الابتكارات التقنية والأجهزة الإلكترونية الاستهلاكية، وتتواجد الشركة في جميع دول العالم تقريباً ويعمل لديها أكثر من 75,000 موظفاً. تتألف الشركة من أربع وحدات أعمال وهي “الأجهزة المنزلية وحلول الهواء”،  “الترفيه المنزلي”، ” حلول مكونات السيارات” و”حلول الأعمال”. وقد حققت مجتمعةً مبيعات تجاوزت قيمتها 56 مليار دولار أمريكي في عام 2020.  تُعد شركة “إل جي” من الشركات الرائدة عالمياً في تصنيع المنتجات الاستهلاكية والتجارية مثل التلفازات، والأجهزة المنزلية، وحلول الهواء، والشاشات، وروبوتات الخدمة، ومكونات السيارات، بالإضافة للعلامة التجارية الراقية LG SIGNATURE والمنتجات المزودة بتقنية الذكاء الاصطناعي LG ThinQ. للمزيد من أخبار إل جي يرجى زيارةwww.LGnewsroom.com .

  * المصدر: “ايتوس واير”

{:}

 180 total views