{:en}UAE students to get free entry at Global Cloud Summit with FTFT Capital{:}{:ar}طلاب الإمارات العربية المتحدة يحصلون على دخول مجاني إلى Global Cloud Summit مع FTFT Capital{:}

{:en}Dubai, United Arab Emirates (AETOSWire): FTFT Capital (NASDAQ: FTFT), a UAE-based financial technology company investing in blockchain technology companies, announced today that it will be offering UAE students an opportunity to attend the upcoming GDCSS summit in Abu Dhabi from December 15 to 17.

The GDCSS Summit will feature a series of events and discussions featuring captivating keynote speeches by among others the real Wolf of Wall Street Jordan Belfort, Peter Hopwood, Natalie Brunwell, Brett King, Dr Yana Leonova. To make it more interactive and entertaining for the students, the summit will also include engaging Ted-Talk-style presentations, informative short-form presentations and insightful on-stage discussions.

{:en}UAE students to get free entry at Global Cloud Summit with FTFT Capital{:}{:ar}طلاب الإمارات العربية المتحدة يحصلون على دخول مجاني إلى Global Cloud Summit مع  FTFT Capital{:}

According to the FTFT Capital spokesperson, UAE students will not only be exposed to the future of technology and its impact but also get a chance to win a bitcoin for those who register and attend. They will also get a deeper understanding of the evolution of the internet in relation to innovations such as NFTs, metaverse and decentralization.

Students who register to attend the summit will also get an exclusive opportunity to witness the latest and emerging technology showcased by various innovators and blockchain players. As part of their participation, they will also get a chance to immerse themselves in the tech space by securing internships with leading blockchain companies present at the FTFT Capital Booth.

“We are proud to announce an exciting opportunity for UAE students to attend the eagerly awaited GDCSS Summit in Abu Dhabi. We strongly believe that this platform will not only expose these students to emerging technologies but also most importantly, how these new innovations, especially in blockchain will disrupt and impact industries. The students will also learn more about the blockchain ecosystem while also getting ideas for entrepreneurship and app development,” said Ola Lind, director, FTFT Capital.

Apart from giving the students an understanding of where the world of technology is headed, they will also learn more about emerging opportunities in the Fintech space, especially since studies show that most GenZs do not agree with the current financial system and are mostly concerned about student debts.

GDCSS, whose core focus ranges from enterprise and government adoption of Blockchain to its diversity and social impact in a fast-changing world, will bring together a team of 200 leading experts interested in advancing Blockchain technologies in a bid to deliver the latest insights for financial services leaders.

The summit will also act as a guide for students that want to pursue careers in the tech industry as well as provide interesting and unique content and perspective for their thesis and university projects on metaverse.

Students attending the two-day summit can also visit the FTFT Capital Investment booth for more information about the internship opportunities. The GDCSS summit aims to engage its audience of over 20,000 invitees from 2,000 global enterprises in current topics influencing the rapidly growing digital space.

About FTFT Capital

FTFT is the world’s leading data platform with more than 1 million users which offers advantages for beginners and pros alike to get an edge when trading or learning about crypto

For more information, please visit https://bit.ly/3oPziwG

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

دبي، الإمارات العربية المتحدة، (“ايتوس واير“): أعلنت FTFT Capital (NASDAQ: FTFT) وهي شركة تكنولوجيا مالية مقرها الإمارات والتي تستثمر في شركات تكنولوجيا مختصة بالبلوك تشين، اليوم أنها ستقدم للطلاب الإماراتيين فرصة لحضور قمة GDCSS القادمة في أبوظبي في الفترة ما بين 15 إلى 17 ديسمبر.

ستعرض قمة GDCSS سلسلة من الأحداث والمناقشات التي تضم خطابات مقدمة من قبل جوردان بلفور، وبيتر هوبوود، وناتالي برونويل، وبريت كينج، والدكتورة يانا ليونوفا. وستشمل القمة عروض تفاعلية ومناقشات مشابهة لـ Ted-Talk غنية بالمعلومات وذلك لجعلها أكثر جذباً وترفيهاً للطلاب.

{:en}UAE students to get free entry at Global Cloud Summit with FTFT Capital{:}{:ar}طلاب الإمارات العربية المتحدة يحصلون على دخول مجاني إلى Global Cloud Summit مع  FTFT Capital{:}

وفقًا للمتحدث باسم FTFT Capital ، لن يتعرف الطلاب على مستقبل التكنولوجيا وتأثيرها فحسب، بل سيحصلون أيضًا على فرصة للفوز بعملة البيتكوين. وكجزء من الحدث، سيتكون لدى الحاضرين فهم أعمق حول تطور الإنترنت، خصوصاً فيما يتعلق بالابتكارات مثل NFTs و metaverse و العمليات اللامركزية.

سيحصل الطلاب الذين سجلوا لحضور القمة على فرصة حصرية لمشاهدة أحدث التقنيات الناشئة التي يعرضها العديد من المبتكرين وخبراء البلوك تشين. وكجزء من مشاركتهم، سيحصلون أيضًا على فرصة للخوض في الفضاء التكنولوجي من خلال تأمين فرص تدريب مع شركات بلوك تشين رائدة متواجدة في جناح FTFT Capital.

وحول هذا الموضوع علّق أولا ليند، مدير شركة FTFT Capital: “نحن فخورون بإعلاننا عن هذه الفرصة المثيرة للاهتمام لطلاب دولة الإمارات العربية المتحدة وهي حضور قمة GDCSS المنتظرة في أبوظبي. حيث لن يعرض هذا الحدث التقنيات الناشئة على الطلاب فحسب، بل والأهم من ذلك، سيعرض تأثيرات هذه الابتكارات الجديدة على مختلف الصناعات والمجالات لا سيما في البلوك تشين. كما سيتعلم الطلاب أيضاً المزيد عن البلوك تشين والحصول على أفكار لريادة الأعمال وتطوير التطبيقات”.

 بالإضافة إلى ذلك، سيتعلم الطلاب الكثير عن توجهات التكنولوجيا وعالمنا الحالي، وعن الفرص الناشئة في مجال التكنولوجيا المالية، خاصة وأن الدراسات أظهرت أن معظم جيل Z لا يتفقون مع النظام المالي الحالي، وهم مهتمون في الغالب بالديون المخصصة بالطلاب.

ستجمع قمة GDCSS ، المهتمة بتبني المؤسسات والحكومات لـ بلوك تشين والتي تركز أيضاً على تنوع البلوك تشين وتأثيره الاجتماعي في عالم سريع التغير، فريقًا من 200 خبير رائد ومهتم بتطويرات تقنيات البلوك تشين في محاولة لتقديم أحدث الدراسات لقادة الخدمات المالية.

ستكون هذه القمة بمثابة الدليل للطلاب الراغبين في متابعة وظائف في مجال التكنولوجيا. بالإضافة إلى ذلك، ستسعى لتوفير محتوى مثير للاهتمام وفريد من نوعه لأطروحاتهم ومشاريعهم الجامعية على metaverse.

 يمكن للطلاب المشاركون في القمة لمدة يومين، زيارة الجناح الخاص بـ FTFT Capital Investment للحصول على المزيد من المعلومات حول فرص التدريب. تهدف قمة GDCSS إلى مشاركة جمهورها، الذي يزيد عن 20.000 مدعو بالإضافة إلى 2000 مؤسسة عالمية المختصة، في الموضوعات الحالية المؤثرة على الفضاء الرقمي سريع النمو.

* المصدر: “ايتوس واير” 

{:}

 178 total views