{:en}Leena AI Recognized as a Representative Vendor in Gartner Market Guide for Integrated HR Service Management Solutions{:}{:ar}دليل السوق الصادر عن جارتنر يكرّم لينا إيه آي كمورد تمثيلي لحلول إدارة خدمات الموارد البشرية المتكاملة{:}

{:en}NEW YORK–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)– Leena AI, the company that’s revolutionizing enterprise employee experience, today announced that it was listed as a Representative Vendor in 2021 Gartner’s Market Guide for Integrated HR Service Management Solutionsfor the second consecutive year.

“We are pleased to be recognized in Gartner’s report for helping businesses streamline their employee workflows. Our AI-led innovation automates HR processes, thereby enabling enterprises to deliver great employee experiences across different functional areas. Leena AI’s inclusion in the market guide further validates our position at the forefront of the HR-tech ecosystem,” said Adit Jain, co-founder and CEO, Leena AI.

Leena AI Recognized as a Representative Vendor in Gartner Market Guide for Integrated HR Service Management Solutions

to Gartner, “Integrated HR service management (IHRSM) solutions have the ability to manage end-to-end workflows for work and life transitions. In addition, by 2024, 70% of organizations with more than 2,500 employees will have invested in an IHRSM solution.”

1 Gartner, “2021 Market Guide for Integrated HR Service Management Solutions,” Ranadip Chandra, Ron Hanscome, Helen Poitevin, November 29, 2021

For more information on Leena AI, and to access the report, visit: https://leena.ai/gartner-market-guide-hr-service-management

Gartner Disclaimer:

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in our research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

About Leena AI

Leena AI is an autonomous conversational AI platform that helps enterprises better HR Service Delivery. With Leena AI, companies can eliminate the need for HR staff to work on tasks such as answering policy-related questions, knowledge management, generating employee documents on demand, and managing employee tickets so they can focus on high-value activities.

Leena AI plays well with 100 plus platforms, including SAP SuccessFactors, ADP, Oracle, Workday and Microsoft Office 365, and over 200+ customers, including companies like Nestle, Puma, AirAsia, Coca-cola, Lafarge Holcim and Abbott, with millions of employees worldwide relying on the platform. Leena AI was founded in 2018.

For more information, visit https://leena.ai.

View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211215005558/en/

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

نيويورك-(بزنيس واير/“ايتوس واير): أعلنت اليوم “لينا إيه آي”، الشركة التي أحدثت ثورة في تجربة موظفي المؤسسات، عن إدراجها كمورد تمثيلي في دليل السوق الصادر عن “جارتنر” لحلول إدارة خدمات الموارد البشرية المتكاملة1 لعام 2021. وهذه هي السنة الثانية على التوالي التي يحتفي فيها دليل السوق الصادر عن “جارتنر بـ “لينا إيه آي”.

وقال أديت جاين، المؤسس الشريك والرئيس التنفيذي لشركة “لينا إيه آي” في هذا السياق: “نعرب عن سعادتنا لتكريمنا في تقرير ’جارتنر‘ لمساعدتنا الشركات على تبسيط سير أعمال موظفيها. يساهم ابتكارنا المدعوم من الذكاء الاصطناعي على أتمتة عمليات الموارد البشرية، وبالتالي تمكين المؤسسات من تقديم تجارب مذهلة لموظفيها في مختلف الوظائف. وإن إدراج ’لينا إيه آي‘ في دليل السوق يؤكد تصدرنا منظومة تقنيات الموارد البشرية”.

Leena AI Recognized as a Representative Vendor in Gartner Market Guide for Integrated HR Service Management Solutions

ووفقًا لـ”جارتنر”، “تتمتع حلول إدارة خدمات الموارد البشرية المتكاملة بالقدرة على إدارة سير عمل المؤسسات من البداية حتى النهاية لتحقيق نقلات نوعية في العمل والحياة. بالإضافة إلى ذلك، وبحلول العام 2024، سوف تستثمر 70 في المائة من المؤسسات التي يعمل فيها أكثر من 2500 موظف في أحد حلول إدارة خدمات الموارد البشرية المتكاملة”.

1 “دليل السوق لحلول إدارة خدمات الموارد البشرية المتكاملة” لعام 2021 الصادر عن “جارتنر”، راناديب شاندرا، ورون هانسكوم، وهيلين بواتوفان، 29 نوفمبر 2021

لمزيد من المعلومات حول “لينا إيه آي” والاطلاع على التقرير، يرجى زيارة الرابط الإلكتروني التالي: https://leena.ai/gartner-market-guide-hr-service-management

بيان إخلاء مسوؤلية:

لا تتبنى شركة “جارتنر” أيّ بائع أو منتج أو خدمة واردة في منشوراتها البحثية، ولا تنصح مستخدمي التكنولوجيا بالاعتماد الحصري لهؤلاء البائعين الحاصلين على أعلى التصنيفات أو غيرها من التسميات. تتمحور منشورات “جارتنر” البحثية حول آراء مؤسسة “جارتنر” البحثية ولا يجب أن تفسر على أنها بيانات بالحقائق. تتنصل شركة “جارتنر” من جميع الضمانات، الصريحة أو الضمنية، فيما يتعلق بهذا البحث، بما في ذلك أي ضمانات خاصة بالتسويق أو الملاءمة لغرض معين.

لمحة عن “لينا إيه آي”

تعد “لينا إيه آي” منصة مستقلة للمحادثات تعتمد على الذكاء الإصطناعي، حيث تساعد المؤسسات على تقديم خدمات الموارد البشرية بشكل أفضل. بفضل “لينا إيه آي”، يمكن للشركات إلغاء الحاجة إلى موظفي الموارد البشرية للعمل في بعض المهام من بينها الإجابة على الأسئلة المتعلقة بسياسة المؤسسة، وإدارة المعرفة، وإنشاء مستندات الموظف عند الطلب، وإدارة تذاكر دخول الموظفين في الأحداث المنظمة حتى يتمكنوا من التركيز على الأنشطة عالية القيمة.

هذا وتضطلع “لينا إيه آي” بدور فعال في أكثر من 100 منصة، منها “إس إيه بيه ساكسيس فاكتورز” و”إيه دي بيه” و”أوراكل” و”وورك داي” و”مايكروسوفت أوفيس 365″، وتتعامل مع أكثر من 200 عميل، منهم شركات مثل “نستله” و”بوما” وطيران آسيا و”كوكا كولا” و”لافارج هولسيم” و”أبوت”، ويعمل لديها ملايين من الموظفين حول العالم ممن يعتمدون على المنصة. تأسست “لينا إيه آي” في عام 2018.

لمزيد من المعلومات، يرجى زيارة الموقع الإلكتروني التالي: https://leena.ai.

يمكنكم الاطلاع على النسخة الأصلية للبيان الصحفي على موقع “بزنيس واير” (businesswire.com) على الرابط الإلكتروني التالي: https://www.businesswire.com/news/home/20211215005558/en/

إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني

المصدر: “ايتوس واير

{:}

 1 total views,  1 views today