{:en}Epazz Introduces Affordable Metaverse Solution for Businesses, Governments and Healthcare Providers to Collaborate in a Real-time 3D Environment{:}{:ar}إيباز تقدّم حلاً ميسور التكلفة لعالم الميتافيرس الافتراضي يسمح للشركات والحكومات ومقدمي الرعاية الصحية بالتعاون بالوقت الفعلي في بيئة ثلاثية الأبعاد{:}

{:en}CHICAGO–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)– Epazz Inc. (OTC Pink: EPAZ), a mission-critical provider of metaverse solutions, blockchain cryptocurrency mobile apps and cloud-based business software solutions, announced today that its flagship software technology, DeskFlex desk booking software, will introduce Metaverse Virtual Office with low-cost VR headsets for under $100.00, updated software apps, and complementary hardware solutions.

Epazz is developing a Virtual Reality Smart Glasses technology called Epazz Slims for under $100.00, so every worker can enter into the Metaverse. Currently similar equipment is offered at much higher prices making it unaffordable for most employees. Epazz Slims will allow team members to experience a complete sensory involvement of the virtual reality and augmented reality office meeting or conference. The solution will be releasing this year during the summertime.

Epazz Introduces Affordable Metaverse Solution for Businesses, Governments and Healthcare Providers to Collaborate in a Real-time 3D Environment

Epazz will use multiple webcams to create real-time 3D avatar of each colleague, and real-time conversations and interactions will be made possible through the lightweight VR headset. DeskFlex is developing a Metaverse office, allowing remote employees to work, collaborate, meet, discuss in real-time with other office employees. Remote workers are able to enter into a vision representation of their office interacting with their co-workers who are working from of office as if they are there.

Unlike Video conferencing meetings or conferences, DeskFlex Metaverse Virtual Office will display 3D objects to enhance team collaboration.

Epazz-DeskFlex will be adding software and hardware products soon to jumpstart the DeskFlex Metaverse Virtual Office.

Epazz Founder, Director, and CEO Dr. Shaun Passley commented: “We saw the need for teams to collaborate in real-time and interact with their colleagues at work like they are in the actual office. What better way to do this than to extend DeskFlex into the MetaVerse to fill in the gaps?” he said.

About Epazz Inc. (https://www.epazz.com/)

Epazz Inc. is a mission-critical provider of metaverse solutions, blockchain cryptocurrency mobile apps, cloud-based software company that specializes in providing customized cloud applications to the corporate world, higher-education institutions, and the public sector. Epazz is developing Metaverse business solutions that enable people to collaborate in real-time through virtual reality. Epazz is upgrading its business solutions to fully integrate into the Metaverse. Epazz will be manufacturing low-cost smart glasses for Metaverse.

SAFE HARBOR

The “Safe Harbor” Statement under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995: Certain statements contained in this press release are “forward-looking statements” within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements generally can be identified by the use of forward-looking language, such as “may”; “expect”; “intend”; “estimate”; “anticipate”; “believe”; “continue”; the negative thereof or similar terminology. Such forward-looking statements are subject to risks, uncertainties, and other factors that could cause the actual results to differ materially from future results or those implied by such forward-looking statements. Investors are cautioned that any forward-looking statements are not guarantees of future performance, and actual results may differ materially from those contemplated by such forward-looking statements. Epazz Inc. assumes no obligation and has no intention of updating forward-looking statements. It has no obligation to update or correct information prepared by third parties that are not paid for by Epazz Inc. Investors are encouraged to review Epazz Inc.’s public filings on SEC.gov and otcmarkets.com, including its unaudited and audited financial statements and its OTC Markets filings, which contain general business information about the company’s operations, results of its operations, and risks associated with the company and its operations.

View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220125006286/en/

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

شيكاغو – (بزنيس واير/“ايتوس واير”)  – أعلنت اليوم شركة “إيباز” (المُدرجة في نشرة الصفحات الورديّة تحت الرمز OTC Pink: EPAZ)، وهي مزوّد للمهام الحرجة لحلول التواجد  الافتراضي “الميتافيرس”، وتطبيقات الجوال للعملات المشفرة القائمة على تقنية “البلوك تشين”، وحلول برمجيات الأعمال القائمة على السحابة، أنّ تقنية برمجية “ديسك فليكس” للحجز المكتبي الرائدة الخاصة بها، ستطرح خدمة المكتب الافتراضي في عالم “الميتافيرس” مع سماّعات الواقع الافتراضي منخفضة التكلفة التي لا يتجاوز سعرها المائة دولار أمريكي، وبرمجيات تطبيقية مُحدّثة، وحلول أجهزة تكميلية.

وتعمل شركة “إيباز” على تطوير تقنية نظارات ذكية للواقع الافتراضي تُدعى “إيباز سليمس” لا يتجاوز سعرها 100.00 دولار أمريكي، لكي يتمكن كل موظّف من دخول عالم “الميتافيرس” الافتراضي. ويتم حالياً بيع أجهزة مماثلة بأسعار أعلى بكثير، ليست بمتناول جميع الموظفين. وهكذا، سيسمح جهاز “إيباز سليمس”، الذي سيُطلق خلال فصل الصيف من هذا العام، لأعضاء الفريق بتجربة تفاعلية حسّية كاملة في الواقع الافتراضي واجتماعات مكتبية أو مؤتمرات في الواقع المعزز.

Epazz Introduces Affordable Metaverse Solution for Businesses, Governments and Healthcare Providers to Collaborate in a Real-time 3D Environment

هذا وستستخدم “إيباز” أيضاً عدة كاميرات ويب لإنشاء أفاتار ثلاثي الأبعاد بالوقت الفعلي لكل زميل، وسيكون من الممكن إجراء المحادثات والتفاعلات في الوقت الفعلي من خلال سمّاعة خفيفة الوزن للواقع الافتراضي قابلة للارتداء على الرأس. وتقوم “ديسك فليكس” بتطوير مكتب في عالم “الميتافيرس” الافتراضي، ما يسمح للموظفين العاملين عن بُعد بالعمل والتعاون والالتقاء والتناقش بالوقت الفعلي مع الموظفين الآخرين في المكتب عبر الدخول في تمثيل مرئي لمكتبهم والتفاعل مع زملائهم في العمل كما لو كانوا موجودين في المكتب بالفعل.

وعلى عكس جلسات الاجتماعات أو المؤتمرات المُنعقدة عبر الفيديو، سيعرض مكتب “ديسك فليكس” الافتراضي في عالم “الميتافيرس” الأشياء ثلاثية الأبعاد لتعزيز التعاون بين أعضاء الفريق.

كما ستضيف برمجية “ديسك فليكس” من “إيباز” قريباً مجموعة من المنتجات تضمّ البرمجيات والأجهزة المخصّصة لإطلاق مكتب “ديسك فليكس” الافتراضي في “الميتافيرس”.

وقال الدكتور شون باسلي، المؤسس والمدير والرئيس التنفيذي لشركة “إيباز”، في معرض تعليقه على هذا الأمر: “رأينا ضرورة تعاون الفرق في الوقت الفعلي والتفاعل مع زملائهم في العمل كما لو كانوا في المكتب الفعلي. هل هناك طريقة أفضل للقيام بذلك غير توسيع نطاق ’ديسك فليكس‘ إلى عالم ’الميتافيرس‘ الافتراضي لسدّ هذه الحاجة؟

لمحة عن شركة “إيباز” (https://www.epazz.com/)

تُعدّ شركة “إيباز” مزوّداً للمهام الحرجة لحلول التواجد الافتراضي “الميتافيرس”، وتطبيقات الجوال للعملات المشفرة القائمة على تقنية “البلوك تشين”، وحلول برمجيات الأعمال القائمة على السحابة وتختصّ في توفير تطبيقات مخصصة قائمة على السحابة لعالم الشركات ومؤسسات التعليم العالي والقطاع العام. وتعمل “إيباز” على تطوير حلول الأعمال في عالم “الميتافيرس” والتي تمكّن الأشخاص من التعاون بالوقت الفعلي من خلال الواقع الافتراضي. كما تعمل الشركة على ترقية حلول أعمالها لتدمج بالكامل في عالم “الميتافيرس”. وتخطط شركة “إيباز” لتصنيع نظارات ذكية منخفضة التكلفة لعالم “الميتافيرس”.

بيان الملاذ الآمن

بيان “الملاذ الآمن” بموجب قانون إصلاح التقاضي الخاص للأوراق الماليّة لعام 1995: بعض البيانات الواردة في هذا البيان الصحفي هي “بيانات تطلعيّة” بالمعنى الوارد في قانون إصلاح التقاضي الخاص للأوراق الماليّة لعام 1995. ويُمكن تحديد البيانات التطلعيّة عموماً من خلال استخدام المصطلحات التطلعية على غرار “قد”، “يتوقع”، “يعتزم”، “يقدّر”، “يتوقع”، “يؤمن”، “يواصل”، أو الصيغ السلبية منها أو المصطلحات المماثلة. وتنطوي هذه البيانات التطلعية على مخاطر وشكوك، وغيرها من العوامل التي قد تتسبب في اختلاف النتائج الفعلية مادياً عن النتائج المستقبلية أو المُضمنة في هذه البيانات التطلعية. نحذّر المستثمرين من أنّ هذه البيانات التطلعية لا تُعتبر ضماناً لأداء الشركة المستقبلي، وأنّ النتائج الفعلية قد تختلف مادياً عن تلك المقصود بها في هذه البيانات. وتتنصل شركة “إيباز” من أي التزام، ولا تنوي، تحديث هذه البيانات التطلعية. وهي ليست ملزمة بتحديث أو تصحيح المعلومات التي أعدتها جهات خارجية والتي لم تدفع شركة “إيباز” ثمنها. نشجع المستثمرين على مراجعة الإيداعات العامة لشركة “إيباز” على الموقع الالكتروني التالي الخاص بلجنة البورصة والأوراق الماليّة: SEC.gov والموقع الالكتروني العائد بأسواق الصفحات الورديّة otcmarkets.com، بما في ذلك بياناتها المالية غير المدققة والمدققة والملفات التي أودعتها الشركة في أسواق التداول خارج البورصة الخاصة بها، والتي تحتوي على معلومات تجارية عامة تتعلق بعمليات الشركة ونتائجها والمخاطر المرتبطة بها.

يمكنكم الاطلاع على النسخة الأصلية للبيان الصحفي على موقع “بزنيس واير” (businesswire.com) على الرابط الإلكتروني التالي: https://www.businesswire.com/news/home/20220125006286/en/

إنّ نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.

المصدر: “ايتوس واير”

{:}