{:en}Ultimate Getaway at Western Region’s Not-So-Hidden Gem, Dhafra Beach Hotel{:}{:ar}فندق شاطئ الظفرة الملاذ الأمثل للاستجمام في المنطقة الغربية في هذا الوقت من السنة{:}

{:en}

Abu Dhabi, United Arab Emirates (31 January 2022):  Just in time for the new year, Dhafra Beach Hotel announces the reopening of their newly renovated pool area as well as a pet-friendly offer that guests can relish in.

Ultimate Getaway at Western Region’s Not-So-Hidden Gem, Dhafra Beach Hotel

Pet owners and their four-legged friends may enjoy a bespoke overnight stay in a cozy, warm, and spacious Standard Room for AED 449 net per night, which includes a complimentary breakfast and dinner with unlimited drinks for a family of two adults and two children under the age of six. Children from 7 to 12 years old are free to stay, and meals cost AED 25 per child, each meal. Families may also enjoy a 30-minute Kayak ride for the ultimate beach getaway experience and will also get access to a choice of food and beverage options at the beach hotel with 25% discount.

Perfectly situated near the hotel’s beach access, guests will be ecstatic for a quick swim in the newly refurbished pool area with a depth of 1.2m – 1.8 m all the while enjoying the views of the pristine landscape by the beach. Little ones may also enjoy wading in Dhafra Beach Hotel’s dedicated kid’s pool while parents pamper themselves with a 25% discount on spa services at the Danat Jebel Dhanna Resort’s Spa after a full day of fun-filled activities.

Moreover, from 6:30 PM to 10:30 PM, visitors may enjoy a whole range of scrumptious buffet dinners with unlimited house beverages for only AED 69 net per person at Mayadeen, the all-day dining restaurant. Hana Bar’s Happy Hour, which runs from 4 PM – 9 PM and offers a 50% discount on selected house beverages and a special price on the food menu will also thrill lodgers.

What’s more, all Dhafra Beach Resort’s guest will have access to leisure sports and activities such as squash, table tennis, foosball, beach volleyball, basketball at the nearby five-star property – Danat Jebel Dhanna Resort.

For reservation and more details, call +971 2 801 2000 or visit https://www.danathotels.com/ruwas/dhafrabeachhotel

{:}{:ar}أبوظبي، الإمارات العربية المتحدة،31 في يناير 2022: أعلن فندق شاطئ الظفرة إعادة افتتاح منطقة بركة السباحة بعد أن تم تجديدها مؤخرًا.  وتمتاز وجهة الإقامة الأكثر فخامة في المنطقة الغربية بمبدأ السماح للضيوف باصطحاب حيواناتهم الأليفة، والاستمتاع بحرية الإقامة وقضاء أوقات ممتعة معهم خلال فترات الإجازات.

حيث يمكن لمقتنيي الحيوانات الأليفة الاستمتاع بإقامة لا تضاهى في أحد الغرف الواسعة ذات الأجواء الحميمية الدافئة مقابل 449 درهم إماراتي للّيلة الواحدة تشمل وجبة إفطار وعشاء مجانيتين مع كمية لامحدودة من المشروبات للعائلة المكونة من الوالدين وطفلين لا يزيد عمر كل منهما عن 6 سنوات. كما يمكن للأطفال من عمر 7 إلى 12 عام الإقامة بالمجان والحصول على الوجبات بسعر 25 درهم إماراتي للطفل الواحد لكل وجبة. كما يمكن للعائلات الاستمتاع بالإبحار بقارب الكاياك لمدة 30 دقيقة ضمن تجربة شاطئية رائعة و سيتمكنون من الاستمتاع بخصم 25% على كافة المطاعم والمقاهي في الفندق .

وقد تم مؤخرًا تجديد منطقة بركة السباحة التي تقع بالقرب من مدخل الفندق على الشاطئ متيحةً للضيوف الاستمتاع بالسباحة على عمق يتراوح ما بين 1.2 م – 1.8م مع الاستمتاع بالمشهد الخلاب لشاطئ البحر. كما يمكن للأطفال قضاء أروع الأوقات في بركة السباحة الخاصة بالصغار بينما يدلل الوالدان أنفسهم بمنتجع دانات جبل الظنة الصحي حيث سيحصلون على خصم نسبته 25% على كافة خدمات السبا.

يقدم مطعم ميادين بوفيه عشاء شهي يتضمن كمية غير محدودة من المشروبات الخاصة بالفندق مقابل 69 درهمًا إماراتيًا للشخص الواحد وذلك من الساعة 6:30 مساءً إلى 10:30 مساءً. كما تستمر ساعة المرح في “حانا” من الساعة 4 مساءً حتى 9 مساءً حيث يتوفر خصم بنسبة 50٪ على مجموعة مختارة من المشروبات الخاصة وأسعار حصرية على قائمة الطعام.

 

علاوةً على ما سبق، سيتمكن كافة ضيوف منتجع شاطئ الظفرة من ممارسة مختلف أنواع الرياضات والأنشطة الترفيهية الممتعة مثل السكواش وتنس الطاولة وكرة القدم وكرة الطائرة الشاطئية وكرة السلة في منتجع دانات جبل الظنة ذو الخمس نجوم والذي يقع على مقربة من فندق شاطئ الظفرة.

 

للحجز والحصول على المزيد من المعلومات، يرجى الاتصال على الرقم +971 2 801 2000 أو زيارة الموقع الإلكتروني: https://www.danathotels.com/ruwas/dhafrabeachhotel

 {:}

 8 total views,  2 views today