{:en}Experience the First ever Taksim Night Brunch in Dubai at Besh Turkish Kitchen, Sheraton Mall of the Emirates{:}{:ar}برنش مسائي تمّ جلبه من ميدان تقسيم إلى دبي في مطبخ بيش التركي بشيراتون مول الإمارات{:}

{:en}

Dubai, United Arab Emirates (16 February 2022): Besh Turkish Kitchen at Sheraton Mall of the Emirates launches the first of its own kind Taksim Square Brunch in Dubai. This exceptional evening will be a true replica of the famous Taksim Square Street, one of the most buzzing streets in the heart of Istanbul. The Night brunch will feature a traditional Turkish feast, live entertainment, a Turkish bazaar and live portrait artists.

{:en}Experience the First ever Taksim Night Brunch in Dubai at Besh Turkish Kitchen, Sheraton Mall of the Emirates{:}{:ar}برنش مسائي تمّ جلبه من ميدان تقسيم إلى دبي  في مطبخ بيش التركي بشيراتون مول الإمارات{:}
Dondurnali Baklava, Pastry and Ice cream with Kunefe in background and Turkish tea

Guests are invited to savour an unforgettable evening with friends and family without having to jet-set to the heart of Istanbul as Taksim Square will be exceptionally celebrated at Besh Turkish Kitchen. Guests will relive the excitement of all the lively nights and take delight in Besh’s signature dishes spiced up with the buzz of Taksim Street. You’ll never get enough of the non-stop free flowing servings of a wide selection of Turkish mezze platters, salads and unlimited Mangal grills which will be served straight to your table.

Newly crafted Turkish beverages will be served as you revel the night away with a selection of the finest mocktails and cocktails paired with Turkish live entertainment. What’s more, the ambience and setting inside Besh Turkish Kitchen will give you every reason to capture every moment with your friends or loved ones.

Price:

AED 225 per person for soft beverages package

AED 350 per person for Premium package

For bookings, please call Besh Turkish Kitchen on +971 4 377 2353 or email besh.dubai@sheraton.com

{:}{:ar}دبي، الإمارات العربية المتحدة،  16فبراير 2022: أطلق مطعم “بيش”، أحد أفضل المطاعم التركية في دولة الإمارات، أول برنش تمّ جلبه حصرياً إلى إمارة دبي. وسيحظى جميع الضيوف بأمسية استثنائية تُمثّل نُسخة طبق الأصل من شارع ميدان تقسيم الشهير، أحد أكثر الشوارع ازدحاماً في قلب اسطنبول. ويتضمّن البرنش وليمة تركية تقليدية جنباً إلى جنب مع العروض الترفيهية الحيّة، البازار التركي وحضور فناني البورتريه المحترفين.

{:en}Experience the First ever Taksim Night Brunch in Dubai at Besh Turkish Kitchen, Sheraton Mall of the Emirates{:}{:ar}برنش مسائي تمّ جلبه من ميدان تقسيم إلى دبي  في مطبخ بيش التركي بشيراتون مول الإمارات{:}
Dondurnali Baklava, Pastry and Ice cream with Kunefe in background and Turkish tea

ويدعو المطعم الضيوف للاستمتاع بأمسية لا مثيل لها مع الأصدقاء وأفراد العائلة دون الحاجة إلى تذاكر الطائرة للسفر إلى اسطنبول، حيث سيتمّ الاحتفاء بساحة تقسيم بشكل استثنائي في مطعم “بيش” التركي. وستكون الفرصة مُتاحة أمام الضيوف لتجربة حافلة بالإثارة وليالٍ مُفعمة بالحيوية مع الاستمتاع بأشهى أطباق بيش التركية الغنية بالنكهات المُتميّزة. وستحظى بالإضافة إلى حيوية وضجيج شارع تقسيم، بأرقى الخدمات المُميّزة مع تدفّق لا محدود لمجموعة واسعة من ألذّ أطباق المُقبلات التركية، السلطات ومشاوي مانجال مباشرة إلى مائدتك.

سيستمتع الضيوف أيضاً بالمشروبات التركية المُعدّة بإتقان داخل المطعم التي سيتمّ تقديمها على مدار الأمسية، مع مجموعة مُختارة من أفضل الموكتيلات والكوكتيلات المصحوبة بالترفيه التركي الحيّ. علاوة على ذلك، ستجعلك الأجواء الساحرة والديكورات المُذهلة داخل مطعم بيش التركي ترغب في تخليد كل لحظة من هذه اللحظات برفقة العائلة والأصدقاء.

الأسعار:

225 درهماً للشخص الواحدة لباقة المشروبات الغازية

350 درهماً للشخص الواحدة لباقة البريميوم

لمزيد من المعلومات وللحجوزات، يرجى التواصل مع مطعم بيش التركي على الرقم: 2353 377 4 974+ أو البريد الإلكتروني besh.dubai@sheraton.com{:}