{:en}SER Launches Doxis Intelligent Content Automation{:}{:ar}إس إي آر تطلق منصّة دوكسيس إنتليجنت كونتنت أوتوميشن{:}

{:en}BONN, Germany–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)– SER announces the launch of Doxis Intelligent Content Automation, a revolutionary AI-powered platform to automate content understanding, which improves visibility, increases revenue opportunity and reduces risk.

  • AI-powered platform automates content understanding across SAP, Salesforce and Microsoft ecosystems
  • Extensible horizontal and vertical solution suites for purchase-to-pay automation, customer 360° & more
  • Enhanced cloud and on-premises subscriptions provide built-in managed services, advanced monitoring and on-demand technology expertise

Dr. John Bates, CEO of SER, says, “Companies are increasingly reliant on an IT environment that uses a combination of best-of-breed systems from providers such as SAP, Salesforce and Microsoft. These systems were never designed to work together, which has, in turn, led to a lack of shared content awareness and teamwork in silos. This situation bears serious consequences – most notably lost revenue, customer dissatisfaction and higher risks.”

SER Launches Doxis Intelligent Content Automation

Bates continues: “Doxis Intelligent Content Automation addresses these challenges by connecting all systems, information and processes and adding AI-powered intelligence to provide a 360° content understanding. This translates into enhanced decision making, maximized revenue potential and minimized risk in a hybrid best-of-breed world. True to our role as a leading visionary and pioneer, SER has evolved classic ECM into next-generation Intelligent Content Automation.”

Extensible solution suites integrated with business ecosystems

As part of the Doxis Intelligent Content Automation platform, SER will offer extensible solution suites to solve challenges in common enterprise processes, such as purchase-to-pay, customer 360°, patient management and more to come.

The solution suites bring together various use case-based solutions and create synergies through combined intelligence. Doxis SmartBridges enable solutions to connect with multiple ecosystems, including Microsoft, SAP and Salesforce. The result: a unified view of information, automated cross-ecosystem processes and better insights.

The latest innovations through enhanced subscription bundles

The Doxis Intelligent Content Automation platform will be available both on premises and in the cloud through a software subscription license. The platform’s enhanced service bundles offer built-in managed services, advanced monitoring and on-demand personalized technical expertise.

Dr. Gregor Joeris, CTO of SER, comments, “In 2022, we are excited to present the Doxis Intelligent Content Automation platform to our customers, which guarantees that they will always get direct access to the latest innovations from our brilliant team. We intend to build on our position as the technology leader in content services and take the industry and our customers to the next level.”

Photos/Multimedia Gallery Available: https://www.businesswire.com/news/home/52585850/en

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

بون، ألمانيا – أعلنت شركة (SER Group) عن إطلاق منصّة  (Doxis Intelligent Content Automation)، وهي منصة ثوريّة مدعومة بالذكاء الاصطناعيّ لأتمتة عملية فهم المحتوى، وتسمح بتحسين الرؤية المؤسسية، وزيادة فرص تحقيق الإيرادات وتقليل المخاطر.

تعمل المنصّة المدعومة بالذكاء الاصطناعي على أتمتة فهم المحتوى عبر بيئات مثل SAP وSalesforce وMicrosoft.

  • تقدّم المنصّة مجموعة موسّعة من الحلول المتكاملة من أجل أتمتة جميع مراحل عمليات “من الشراء إلى الدفع” وتحقيق رؤية شاملة لمعلومات العملاء العميل وغيرها.
  • توفّر نماذج اشتراكات متراخيص مطورة سواء ًفي البيئة السحابية أو في أماكن العمل الداخلية، وأيضا خدمة إدارة كاملة من قبل الشركة، وكذلك مراقبة متطورة للأنظمة، وخدمات تقنيّة عند الطلب.
  • SER Launches Doxis Intelligent Content Automation

وقال الدكتور جون بيتس، الرئيس التنفيذيّ لشركة “إس إي آر” في هذا السياق: “تعتمد الشركات بشكل متزايد على بيئة تكنولوجيا المعلومات التي تستخدم مزيجاً من الأنظمة الأفضل ضمن فئتها من مزوّدين مثل SAP و Salesforce و Microsoft. إلّا أنّه لم يتم تصميم هذه الأنظمة لتعمل معاً، مما أدّى بدوره إلى نقص الوعي في المحتوى المشترك وانحصار العمل الجماعيّ في مناطق منفصلة،بما يتسبب بعواقب جدية- أبرزها خسارة الإيرادات وعدم رضا العملاء ومستوى مخاطر أعلى”.

وتابع بيتس: “تعالج منصّة Doxis Intelligent Content Automation هذه التحديات من خلال ربط جميع الأنظمة والمعلومات والعمليات، وإضافة المعلومات المدعومة بالذكاء الاصطناعيّ بهدف توفير فهم شامل للمحتوى. هذا يضمن اتخاذ قرّارات مدعومة بالمعلومات المطلوبة، وزيادة في تحقيق إيرادات أعلى،ّ وتقليل المخاطر في بيئة تجمع أفضل الحلول الممكنة. والتزاماً بدورنا كأصحاب رؤية قياديين ورائدين في المجال، عملت ’SER‘ على تطوير نظام إدارة محتوى المؤسسي التقليدي إلى الجيل الجديد من نظام أتمتة المحتوى الذكي.ّ.”

مجموعة حلول موسّعة ومتكاملة مع منظومات الأعمال

كجزء من منصّة Doxis Intelligent Content Automation ، ستقدّم SER مجموعة حلول قابلة للتوسع من أجل معالجة التحديات التي تواجه العمليات المشتركة داخل الشركات والمؤسسات، مثل عمليات “من الشراء إلى الدفع”، ورؤية معلومات العملاء الشاملة، وإدارة ملفات المرضى، وغيرها من الحلول المبتكرة.

هذا وتضمّ مجموعة الحلول العديد من الحلول المصمّمة بحسب حالات استخدام محددة،  وتخلق ترابط فيما بينها عن طريق دمج الأنظمة الذكية فيما بينها. بالإضافة إلى ذلك، تسمح واجهة النظام “Doxis SmartBridges” بالتواصل مع منظومات متعدّدة، من ضمنها Microsoft وSAP وSalesforce، بما يخلق رؤية موحّدة للمعلومات ويوفرعمليات آلية شاملة لعدّة أنظمة، ويحقق رؤى أفضل.

أحدث الابتكارات من خلال باقات اشتراك معزّزة

ستتوافر منصة Doxis Intelligent Content Automation في أماكن العمل الداخلية، وفي البيئة السحابية من خلال خطط اشتراك في تراخيص البرامج. وتقدّم باقات خدمات مطورة،  هذه الخدمات توفر: خدمة مدارة كاملا من قبل الشركة،  و خدمات مراقبة للنظام متطوّرة، بالإضافة إلى خبرة تقنية مخصصة عند الطلب.

من جانبه، قال الدكتور غريغور جوريس، الرئيس التنفيذيّ للشؤون التقنية في شركة “SER”: “يسرنا في العام 2022 توفير منصة Doxis Intelligent Content Automation إلى عملائنا، ما يضمن  وصولهم دائماً ومباشرةً إلى أحدث ابتكارات فريقنا الرائع. كما نسعى إلى الاستفادة من مكانتنا كشركة تكنولوجيا رائدة في مجال خدمات المحتوى، والانتقال بالقطاع وبعملائنا إلى المستوى التالي.”

 المصدر: “ايتوس واير”

{:}