{:en}Pacific Prime Dubai Wins Cigna Middle East’s Individual Broker of the Year Award 2021{:}{:ar}باسيفيك برايم في دبي تفوز بجائزة أفضل شركة شركة وساطة للأفراد لعام 2021 المقدمة من شركة سيغنا الشرق الأوسط{:}

{:en}DUBAI, United Arab Emirates–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)– Global insurance brokerage and employee benefits specialist Pacific Prime Dubai is the proud recipient of Cigna Middle East’s Top Producer of Individual Insurance Business Award 2021. The Cigna team presented the award on February 22nd, 2022, at Pacific Prime Dubai’s office as part of the health services company’s third Middle East Brokers Awards.

Upon presenting the award, Leah Cotterill, Chief Distribution Officer of Cigna – Middle East, said, “Cigna is proud of its partnership with Pacific Prime. Their recognition as Cigna’s Individual Broker of the Year is driven by an in-depth understanding, professionalism, and unparalleled service to our clients across sectors. At Cigna, we look forward to continuing our collaboration with Pacific Prime in the years to come.”

{:en}Pacific Prime Dubai Wins Cigna Middle East’s Individual Broker of the Year Award 2021{:}{:ar}باسيفيك برايم في دبي تفوز بجائزة أفضل شركة شركة وساطة للأفراد لعام 2021 المقدمة من شركة سيغنا الشرق الأوسط{:}

David Hayes, Regional CEO at Pacific Prime Dubai, was one of the recipients who received the award on behalf of Pacific Prime. “It’s a real honor to receive this award and to be recognized in our industry by an internationally acclaimed insurer like Cigna. This award is a testament to our professionalism and unparalleled servicing of our individual clients. We have worked with Cigna for many years now and look forward to continuing our partnership and achieving more together in the years to come.”

About Pacific Prime Dubai

Pacific Prime Dubai is one of Pacific Prime’s 12 regional offices across Asia-Pacific, Europe, the Middle East, and the Americas. Headquartered in Hong Kong, Pacific Prime has over two decades of insurance industry experience and focuses on “simplifying insurance” for its international clients.

Along with offering tailored health insurance plans such as individual health insurance, family health insurance, and travel health insurance, Pacific Prime also offers corporate solutions including group health insurance and employee benefits. The global insurance brokerage utilizes an innovative approach to provide value-added services and client-focused insurance solutions.

To find out more about Pacific Dubai, visit: https://www.pacificprime.ae/

About Cigna Middle East

Operating for over 15 years in the region, Cigna Middle East is a leading healthcare provider that combines its global expertise with local knowledge to provide flexible insurance plans to individuals, employers, and more. To find out more about Cigna Middle East, visit: https://www.cigna-me.com/

This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220301006316/en/

*Source: AETOSWire{:}{:ar}

دبي، الإمارات العربية المتحدة – (بزنيس واير/“ايتوس واير”) – تفخر “باسيفيك برايم” في دبي، وهي شركة الوساطة العالمية في مجال التأمين الصحي والخبيرة في مجال مزايا الموظفين، بحصولها على جائزة أفضل شركة للوساطة في مجال التأمين الفردي للعام 2021 المقدمة من شركة الخدمات الصحية العالمية “سيغنا” الشرق الأوسط، في إطار الدورة الثالثة من جوائز الوسطاء في الشرق الأوسط. وقد قام فريق “سيغنا” بتسليم الجائزة إلى شركة “باسيفيك برايم” في مكتبها بدبي في 22 فبراير 2022.

وقالت ليا كوتيريل، الرئيسة التنفيذية لشؤون التوزيع في شركة “سيغنا” الشرق الأوسط، خلال تسليمها الجائزة: “تفخر ’سيغنا‘ بشراكتها المتميزة مع ’باسيفيك برايم‘. ويعدّ حصولها على التقدير من خلال جائزة شركة الوساطة الفردية للعام المقدمة من ’سيغنا‘ بمثابة شهادة على مهنيتها الفائقة، وفهمها العميق وخدمتها منقطعة النظير لعملائنا في مختلف القطاعات. وتتطلّع ’سيغنا‘ إلى مواصلة التعاون مع ’باسيفيك برايم‘ لسنوات طويلة مقبلة.”

قام ديفيد هايز، الرئيس التنفيذي الإقليمي لشركة “باسيفيك برايم” في دبي بتسلّم الجائزة نيابة عن “باسيفيك برايم”. وقال في معرض تعليقه: “إنه لشرف كبير لنا أن نحصل على هذه الجائزة المرموقة وأن نحظى بالتقدير في هذا القطاع من شركة ’سيغنا‘، التي تعدّ شركة تأمين مشهود لها دولياً. تمثّل هذه الجائزة شهادة على مهنيتنا وخدمتنا منقطعة النظير لعملائنا من الأفراد. لقد عملنا طوال سنوات عدة مع ’سيغنا‘ ونتطلّع الآن إلى مواصلة شراكتنا لتحقيق المزيد من الانجازات في السنوات المقبلة.”

{:en}Pacific Prime Dubai Wins Cigna Middle East’s Individual Broker of the Year Award 2021{:}{:ar}باسيفيك برايم في دبي تفوز بجائزة أفضل شركة شركة وساطة للأفراد لعام 2021 المقدمة من شركة سيغنا الشرق الأوسط{:}

لمحة عن “باسيفيك برايم”

تُعدّ “باسيفيك برايم” في دبي واحدة من المكاتب الاقليمية الاثني عشر لشركة “باسيفيك برايم” المنتشرة في جميع أنحاء آسيا والمحيط الهادئ والشرق الأوسط وأوروبا والأمريكتين. يقع المقر الرئيسي لشركة “باسيفيك برايم” في هونج كونج، وهي تتمتع بخبرة تفوق العقدين من الزمن في قطاع التأمين، يتمثّل تركيزها على “تبسيط التأمين” لصالح عملائها الدوليين.

تقدم الشركة مجموعة متنوعة من خطط التأمين الصحي المصمّمة خصيصاً، من قبيل التأمين الصحي للأفراد والتأمين الصحي للأسر والتأمين الصحي للسفر. كما تقدم حلولاً مخصّصة للشركات، مثل التأمين الصحي الجماعي ومزايا الموظفين. وتستخدم شركة الوساطة العالمية نهجاً مبتكراً لتوفير خدمات ذات قيمة مضافة وحلول تأمينية ترتكز على العملاء.

للاطّلاع على المزيد من المعلومات حول شركة “باسيفيك برايم” في دبي، يرجى زيارة الرابط الإلكتروني التالي:

https://www.pacificprime.ae/

لمحة عن “سيغنا” الشرق الأوسط

تعدّ “سيغنا” الشرق الأوسط شركة رائدة في مجال الخدمات الصحية، تعمل في المنطقة منذ أكثر من 15 عاماً على دمج خبراتها العالمية مع المعرفة المحلية لتقديم خطط تأمينية مرنة لصالح عملائها من الأفراد وأرباب العمل وغيرهم الكثير. للاطّلاع على المزيد من المعلومات حول شركة “سيغنا” الشرق الأوسط، يرجى زيارة الرابط الإلكتروني التالي:

https://www.cigna-me.com/

يحتوي هذا البيان الصحفي على وسائط متعددة. يمكنكم الاطلاع على البيان كاملاً عبر الرابط الالكتروني التالي:

https://www.businesswire.com/news/home/20220301006316/en/

إنّ نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.

* المصدر: “ايتوس واير”

{:}

 53 total views,  1 views today