{:en}The Coretec Group to Host First-Quarter Investor Call in April, Highlight Battery Development{:}{:ar}ذا كورتيك جروب تعتزم عقد مؤتمر هاتفي للمستثمرين للربع الأول من العام في شهر أبريل مع تسليط الضوء على أعمال تطوير البطاريات{:}

{:en}ANN ARBOR, Mich.–(BUSINESS WIRE/AETOSWire)– The Coretec Group, Inc., (OTCQB: CRTG), developers of engineered silicon, a lithium-ion battery with a silicon-anode, and 3D volumetric displays, will host a shareholder call in mid-to-late April to discuss first-quarter 2022 activities.

ذا كورتيك جروب تعتزم عقد مؤتمر هاتفي للمستثمرين للربع الأول من العام في شهر أبريل مع تسليط الضوء على أعمال تطوير البطاريات
The Coretec Group is developing a lithium-ion battery with a silicon anode that will improve battery cycling stability, enable longer run times, and allow for greater energy density in applications such as electric vehicles, mobile devices, and space exploration. The shareholder call will provide background and an update on the Company’s progress in its battery development.
During the shareholder call, the company will discuss current activities and advancements, including developments related to its lithium-ion battery with a silicon anode, its recently filed full-utility patent, progress on synthesizing cyclohexasilane (CHS) in its own wet laboratory, and a recent presentation prepared for a domestic battery conference hosted by the U.S. Department of Energy’s Argonne National Laboratory.
Chief Executive Officer Matthew Kappers, Chief Financial Officer Matthew Hoffman, and Board Director and Co-Chairman Simon Calton will discuss the Company’s recent achievements and future plans, as well as answer questions from the investment community and news media.
The company will share the call date, time and access details in April.

*Source: AETOSWire

 {:}{:ar}آن أربور، ميشيغان — (بزنيس واير/”ايتوس واير”) — أعلنت شركة “ذا كورتيك جروب” (المُدرجة في بورصة “أو تي سي كيو بي” تحت الرمز OTCQB: CRTG)، وهي الشركة المطوّرة لمادة سيليكون مُصمّمة هندسياً وبطاريات أيون الليثيوم من خلال أنود السيليكون وشاشات العرض الحجميّة الثلاثية الأبعاد، عن عقد مؤتمر هاتفي للمساهمين من منتصف إلى أواخر شهر أبريل لمناقشة أنشطة الربع الأول من عام 2022.

ذا كورتيك جروب تعتزم عقد مؤتمر هاتفي للمستثمرين للربع الأول من العام في شهر أبريل مع تسليط الضوء على أعمال تطوير البطاريات

هذا وتقوم شركة “ذا كورتيك جروب” بتطوير بطاريات أيون الليثيوم من خلال أنود السيليكون من شأنها أن تُحسّن استقرار دورة شحن البطارية، وتسمح بالحصول على فترات تشغيل أطول وزيادة كثافة الطاقة في تطبيقات مثل المركبات الكهربائية، والأجهزة الجوّالة، واستكشاف الفضاء. وسيوفّر مؤتمر المساهمين الهاتفي معلومات أساسية ومحدثة حول التقدم الذي أحرزته الشركة في عملية تطوير البطاريات الخاصة بها.

وفي خلال مؤتمر المساهمين، ستناقش الشركة الأنشطة والتطورات الحالية، بما في ذلك التطورات المرتبطة ببطاريات أيون الليثيوم من خلال أنود السيليكون، وبراءة الاختراع ذات المنفعة الكاملة التي أودعتها مؤخراً، والتقدم المُحرز في تصنيع مركّب “السيكلوهيكزاسيلين” في المختبر الرطب الخاص بها، إلى جانب عرضٍ تقديميٍ حديثٍ تم إعداده ليُعرض في مؤتمر محلّي للبطاريات يستضيفه مختبر أرجون الوطني التابع لوزارة الطاقة الأمريكية.

كما سيناقش كلّ من ماثيو كابيرز، الرئيس التنفيذي، وماثيو هوفمان، الرئيس التنفيذي للشؤون المالية، وسيمون كالتون، مدير مجلس الإدارة ورئيسه المشارك، الإنجازات الأخيرة التي حققتها الشركة وخططها المستقبلية، وسيجيبون على أسئلة المجتمع الاستثماري ووسائل الإعلام الإخبارية.

وستشارك الشركة التفاصيل حول تاريخ المؤتمر الهاتفي ووقته وكيفية الوصول إليه في شهر أبريل.

المصدر: “ايتوس واير”{:}

 2 total views,  1 views today