{:en}upGrad’s Study Abroad Set to Become the Largest Player in the Going-Abroad Space in South Asia; Sets Revenue Target of $130Mn for 2023{:}{:ar}وحدة أعمال الدراسة في الخارج من آب جراد تسعى لأن تصبح اللاعب الأكبر في منظومة التعليم في الخارج في منطقة جنوب آسيا، وتستهدف هامش تشغيل بقيمة 130 مليون دولار أمريكي بحلول عام 2023{:}

{:en}ATLANTA— upGrad Abroad, the ‘Study Abroad’ vertical of Asia’s leading higher EdTech company upGrad, launched a high decibel campaign last week with the legendary Amitabh Bachchan, announcing the future for undergraduates and postgraduates studying abroad with the right blend of online learning for the first year, followed by the on-campus thereafter. Just in the last 8 months, upGrad Abroad has enrolled 1,500 learners and onboarded 18 partner universities.The Study Abroad vertical has set a target to become the largest player in the segment by 2023 — to enroll over 25,000 learners and cross an annual revenue run rate of $130Mn by then. India as a market for students going abroad to study is in the top 2 countries in the world and that number has soared from 440,000 in 2016 to 770,000 in 2019 and will cross 1.8Mn students annually by 2024. The core geographies from which upGrad learners can choose include the USA, UK, Australia, Canada, and Germany.

upGrad’s Study Abroad Set to Become the Largest Player in the Going-Abroad Space in South Asia; Sets Revenue Target of 0Mn for 2023
Commenting on the same, Ankur Dhawan, President – upGrad Abroad said, “The only way to democratize transnational education is by offering learners the chance to study from any global university of their choice and yet make it much more affordable and accessible than it’s ever been before. With upGrad’s ability to offer online to start with and then move to on-campus learning, we are uniquely placed to open up this market exponentially.”
“The world has changed a lot in the last half-decade and most Indians want to be in their own country or come back to their own country to work and build their future. India is a prime example as it is a land of myriad opportunities as it’s slated to be the 3rd largest economy in the world. The market for traveling overseas to pursue higher education and specialization, along with global exposure before settling, is where we believe upGrad has created the right blend of an offering with the right partnerships, to change the lives of many learners with unbridled ambition,” added Mayank Kumar, MD & Co-Founder, upGrad.
About upGrad
upGrad — started in 2015 — is a pioneer in the online education revolution, focused on powering career success for a global workforce of over 1.3 billion. It is one of the few Integrated LifeLongLearning Tech Companies in the world — spanning the college learner to the working professional from the age group of 18-50 years and across Undergrad courses, Campus & Job Linked Programs, Studying Abroad, short form to executive programs to Degrees, Masters and Doctoral — with a learner base of over 2 million across 100+ countries and over 300 University partners and a robust enterprise business with a client base of 1,000 companies worldwide.
upGrad’s Global Learning Engine rests on four pillars — (a) its large repository of original & owned content and IP, (b) its own best-in-class proprietary tech platform, (c) its high touch human-led delivery service backed by coaches & mentors, and (d) an 85% course completion track record, backed by a further 80% career outcomes guaranteed performance.
Already termed Asia’s higher EdTech leader, it has offices in the UK, U.S., Middle East, India, Singapore & Vietnam, and with a presence in many more countries.
View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220324006068/en/

*Source: AETOSWire{:}{:ar}أتلانتا – – أعلنت “آب جراد أبرود” (upGrad Abroad)، وحدة الأعمال المتخصصة في شؤون الدراسة في الخارج التابعة لشركة “آب جراد” (upGrad)، وهي الشركة الرائدة في تكنولوجيا التعليم في آسيا، أنها أطلقت الأسبوع الماضي حملة واسعة النطاق مع الأسطوري أميتاب باتشان، لدعم مستقبل الطلاب الجامعيين وطلاب الدراسات العليا الذين يدرسون في الخارج من خلال المزيج الملائم من التعلم عبر الإنترنت خلال السنة الأولى، تليها مرحلة من التعلم الحضوري في الحرم الجامعي. وقد استقطبت “آب جراد أبرود” (upGrad Abroad) في الأشهر الثمانية الماضية نحو 1500 متعلم وضمّت 18 جامعة إلى قائمة شركائها في التعليم.

upGrad’s Study Abroad Set to Become the Largest Player in the Going-Abroad Space in South Asia; Sets Revenue Target of 0Mn for 2023

وقد وضعت وحدة أعمال “آب جراد أبرود” (upGrad Abroad) لنفسها هدفاً يتمثّل في أن تصبح اللاعب الأكبر والأبرز في هذا القطاع بحلول عام 2023 – وأن تستقطب أكثر من 25 ألف متعلم وتتخطى معدل تشغيل الإيرادات السنوية البالغ 130 مليون دولار بحلول ذلك الوقت. تعدّ الهند واحدة من الدولتين الأبرز في العالم التي يقصدها الطلاب للدراسة في الخارج، وقد شهدت ارتفاعاً في أعداد هؤلاء الطلاب من 440 ألف طالب في عام 2016 إلى 770 ألف طالب في عام 2019، ليصل إلى 1.8 مليون طالب سنوياً بحلول عام 2024. وتضمّ قائمة المناطق الجغرافية الأساسية التي يمكن للمتعلمين اختيار الانخراط في برامج “آب جراد” (upGrad)، كلاً من الولايات المتحدة الأمريكية والمملكة المتحدة وأستراليا وكندا وألمانيا.

وتعليقا على ذلك، قال أنكور داوان، رئيس وححدة أعمال “آب جراد أبرود” (upGrad Abroad) في معرض تعليقه: “إن الطريقة الوحيدة لإتاحة التعليم العابر للحدود للجميع هي من خلال تزويد المتعلمين بالفرصة للدراسة في أي جامعة عالمية من اختيارهم، إنما بأسعار ميسورة التكلفة وسهلة المنال أكثر من أي وقت مضى.” وأضاف: “بفضل قدرتها على تقديم خدمات الدراسة عبر الإنترنت في البداية ومن ثم الانتقال إلى التعلم حضورياً داخل الحرم الجامعي، تعدّ ’آب جراد‘ في وضع فريد لتوسيع نطاق هذا السوق بشكل كبير ومتنامي.”

من جانبه، قال مايانك كومار، المدير الإداري والشريك المؤسس لشركة “آب جراد” (upGrad): “لقد شهد العالم تغيّرات كثيرة في السنوات الخمس الماضية، ويرغب معظم الهنود في العيش في بلدهم أو العودة إليها للعمل وبناء مستقبلهم. تشكّل الهند أرض الفرص اللامتناهية، والمثال الأبرز، حيث أنها تتجه لتصبح ثالث أكبر اقتصاد في العالم. في سوق السفر إلى الخارج لمتابعة التعليم العالي والتخصص، إلى جانب الانفتاح العالمي قبل الاستقرار، تقدّم ’آب جراد‘ (upGrad) المزيج المناسب من العروض من خلال إبرام الشراكات المناسبة، بهدف تغيير حياة الكثير من المتعلمين ممن يتمتعون بطموحات شغوفة.”

لمحة عن “آب جراد” (upGrad)

تعد “آب جراد” (upGrad) – التي تأسست في عام 2015 – رائدة في ثورة التعليم عبر الإنترنت، وتركز على دعم النجاح الوظيفي للقوى العاملة العالمية التي يفوق عددها 1.3 مليار موظف. كما تعدّ واحدة من شركات التكنولوجيا المتكاملة للتعلم مدى الحياة القليلة في العالم – التي تقدم خدماتها للمتعلّمين الجامعيين والمهنيين العاملين الذين تتراوح أعمارهم ما بين 18 و50 عاماً عبر دورات البكالوريوس، والتعليم في الحرم الجامعي والبرامج المرتبطة بالوظيفة، وبرامج الدراسة في الخارج، وبرامج الدراسات التنفيذية وصولاً إلى درجات والماجستير والدكتوراه. تتمتع الشركة بقاعدة متعلمين تزيد عن 2 مليون متعلّم في أكثر من 100 دولة، فضلاً عن أكثر من 300 جامعة شريكة، وأعمال تجارية قوية ذات قاعدة عملاء تضمّ 1000 شركة في جميع أنحاء العالم.

يرتكز محرك التعلم العالمي الخاص بشركة “آب جراد” (upGrad) على أربع ركائز أساسية – (أ) مجموعة واسعة من المحتوى الأصلي وحقوق الملكية الفكرية ، (ب) منصة تكنولوجية خاصة بها هي الأفضل ضمن فئتها، (ج) خدمة التوصيل المخصّصة والمباشرة لبقائمة على الأفراد بدعم من المدربين والموجهين، و (د) سجل حافل من النجاحات (بنسبة 85 في المائة) في إكمال الدورات التدريبية، مدعوم بنسبة 80 في المائة من النتائج الوظيفية المضمونة.

تعتبر “آب جراد” (upGrad) شركة رائدة في مجال تكنولوجيا التعليم العالي في آسيا، ولديها مكاتب في كلّ من المملكة المتحدة والولايات المتحدة الأمريكية والشرق الأوسط والهند وسنغافورة وفيتنام، وحضور هام في الكثير من الدول الأخرى.

يمكنكم الاطلاع على النسخة الأصلية للبيان الصحفي على موقع “بزنيس واير” (businesswire.com)على الرابط الإلكتروني التالي: https://www.businesswire.com/news/home/20220324006068/en/

إن نص اللغة الأصلية لهذا البيان هو النسخة الرسمية المعتمدة. أما الترجمة فقد قدمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنص اللغة الأصلية الذي يمثل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانوني.

* المصدر: “ايتوس واير”{:}