{:en}SugarCRM Partners with Redington Gulf to Expand Presence in the Middle East{:}{:ar}شوغر سي آر إم تتعاون مع ريدينغتون غلف لتوسيع تواجدها في الشرق الأوسط{:}

{:en}DUBAI & LONDON – SugarCRM, provider of the award-winning AI-driven CRM platform, today announced a strategic distribution partnership with Redington Gulf, whereby Redington will distribute the full SugarCRM AI-driven solution portfolio for sales, marketing, and customer service to businesses in the Middle East.

SugarCRM Partners with Redington Gulf to Expand Presence in the Middle East
As a world-class provider of top enterprise technology solutions globally, Redington will help Sugar extend its CRM platform to businesses across the region through its extensive network of 34,000 resellers and over 70 sales offices around the world, with over 15,000 customers in the Middle East alone.
Redington gains access to Sugar’s market-leading portfolio of AI-driven solutions that make the hard things easier for sales, marketing, and customer service professionals. Sugar also offers choice for cloud and on-premises solutions so customers can select the best option for their business. This is a key benefit as most other CRM providers offer their solutions exclusively in the cloud, making them unviable for customers in the Middle East.

With this partnership, SugarCRM continues its global expansion with a growing footprint and commitment in the region. “Redington is a respected player in the Middle East, and the partnership provides us with a substantial opportunity to reach prospects, customers, and opportunities through an established channel. This is a significant step to fuel Sugar’s platform growth across the region,” explains James Frampton, Senior Vice President and General Manager, EMEA at SugarCRM.

“Working together, Sugar and Redington will be a dominant force to address the unmet needs of mid-market organizations in the Middle East seeking a modern AI-driven CRM platform to improve customer engagement and boost business growth by delivering a high-definition customer experience,” Frampton adds.

“We’re committed to helping our Middle Eastern customers drive digital transformation through advanced technologies, and SugarCRM is an integral part of this effort. There is a very clear opportunity to fill the gap for a purpose-built CRM offering in the Middle Eastern market. Sugar will help us meet this business demand with an intelligent AI-driven platform,” explained Sayantan Dev, President, Redington Value.

To speak to Redington about SugarCRM’s solutions, contact Ankit Ray at Ankit.Ray@redingtongulf.com.

About Redington
Redington Value is the Value-Added Distribution division of Redington Gulf, the largest distributor of IT products in Middle East and Africa. The business model is purely channel oriented and empowering channel partners with technology through trainings and joint engagement is at the core. These solutions span across technology domains such as Networking, Voice, Servers, Storage, Software, Security and Infrastructure and emerging technology brackets such as Hyper convergence, Cloud Computing and Big Data Analytics. Redington continues to be a pioneer in understanding, helping, and assisting partners and customers to digitally transform themselves by leveraging Cloud technologies. With over 60 vendor relationships in various parts of Middle East and Africa, we ensure that all the requirements of the channel are met under one-roof. For more, visit: https://www.redingtonvalue.com/htmls/home.html.

About SugarCRM
SugarCRM is how marketing, sales, and service teams finally get a clear picture of each customer to help businesses reach new levels of performance and predictability. Sugar is the CRM platform that makes the hard things easier.
Thousands of companies in over 120 countries rely on Sugar to achieve high-definition CX by letting the platform do the work. Headquartered in Silicon Valley, Sugar is backed by Accel-KKR. For more information about SugarCRM, visit: www.sugarcrm.com.

View source version on businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220426005487/en/

*Source: AETOSWire{:}{:ar}دبي ولندن – أعلنت اليوم شركة “شوغر سي آر إم”، المزود لمنصة “سي آر إم” المدعومة بالذكاء الاصطناعي والحائزة على جوائز، عن شراكة توزيع استراتيجية مع “ريدينغتون غلف”، حيث ستقوم “ريدينغتون” بتوزيع مجموعة حلول “شوغر سي آر إم” الكاملة القائمة على الذكاء الاصطناعي للمبيعات والتسويق وخدمة العملاء للشركات في الشرق الأوسط.

SugarCRM Partners with Redington Gulf to Expand Presence in the Middle East
بصفتها مزودًا عالميًا لأفضل حلول تكنولوجيا المؤسسات على مستوى العالم، ستساعد “ريدينغتون” “شوغر” على توسيع منصتها لإدارة علاقات العملاء لتشمل الشركات في جميع أنحاء المنطقة من خلال شبكتها الواسعة التي تضم 34000 موزعًا وأكثر من 70 مكتب مبيعات حول العالم، مع أكثر من 15000 عميل في الشرق الأوسط وحده.
اكتسبت “ريدينغتون” إمكانية الوصول إلى محفظة “شوغر” الرائدة في السوق من الحلول المستندة إلى الذكاء الاصطناعي والتي تجعل الأمور الصعبة أسهل بالنسبة للمبيعات والتسويق ومحترفي خدمة العملاء. توفر “شوغر” أيضًا خيارًا للحلول السحابية والمحلية حتى يتمكن العملاء من تحديد الخيار الأفضل لأعمالهم. تعد هذه فائدة رئيسة حيث أن معظم موفري أنظمة إدارة علاقات العملاء الآخرين يقدمون حلولهم في السحابة حصريًا، مما يجعلها غير ملائمة للعملاء في الشرق الأوسط.
من خلال هذه الشراكة، تواصل “شوغر سي آر إم” توسعها العالمي مع تزايد بصمتها والتزامها في المنطقة. وقد صرّح جيمس فرامبتون، نائب الرئيس الأول والمدير العام لمنطقة أوروبا والشرق الأوسط وإفريقيا في “شوغر سي آر إم”: “ريدنغتون لاعب مرموق في الشرق الأوسط، وتوفر لنا الشراكة فرصة كبيرة للوصول إلى العملاء الحاليين والمحتملين والفرص من خلال قناة راسخة. أنها لخطوة مهمة لتعزيز نمو منصة شوغر في جميع أنحاء المنطقة”.
وأضاف: “من خلال عملهما معًا، ستشكل شوغر وريدينغتون قوة مهيمنة لتلبية الاحتياجات غير الملباة لشركات الشرق الأوسط المتوسطة التي تبحث عن منصة حديثة لإدارة العلاقات مع العملاء تعتمد على الذكاء الاصطناعي لتحسين مشاركة العملاء وتعزيز نمو الأعمال من خلال تقديم تجربة عملاء عالية الدقة”.
كما أوضح سايانتان ديف، رئيس “ريدينغتون فاليو” قائلاً: “نحن ملتزمون بمساعدة عملائنا في الشرق الأوسط على دفع التحول الرقمي من خلال التقنيات المتقدمة، وشوغر سي آر إم جزء لا يتجزأ من هذا الجهد. ثمة فرصة واضحة للغاية لسد الفجوة في عرض أنظمة إدارة علاقات العملاء المصممة لهذا الغرض في سوق الشرق الأوسط، وشوغر ستساعدنا في تلبية طلب الأعمال هذا من خلال منصة ذكية تعتمد على الذكاء الاصطناعي”.
للتواصل مع “ريدينغتون” حول حلول “شوغر سي آر إم”، الاتصال بآنكيت راي: Ankit.Ray@redingtongulf.com.

لمحة عن ريدينغتون”
“ريدينغتون فاليو” هو قسم توزيع القيمة المضافة في “ريدينغتون غلف”، أكبر موزع لمنتجات تكنولوجيا المعلومات في الشرق الأوسط وأفريقيا. نموذج العمل موجه بشكل بحت للقناة وجوهره تمكين شركاء القنوات بالتكنولوجيا من خلال التدريبات والمشاركة المشتركة. تمتد هذه الحلول عبر مجالات التكنولوجيا مثل الشبكات والصوت والخوادم والتخزين والبرمجيات والأمن والبنية التحتية وأقواس التكنولوجيا الناشئة مثل الـ”هايبر كونفرجنس” والحوسبة السحابية وتحليلات البيانات الكبيرة. تواصل “ريدينغتون” ريادتها في فهم ومساعدة الشركاء والعملاء على تحويل أنفسهم رقميًا من خلال الاستفادة من تقنيات السحابة. من خلال أكثر من 60 علاقة مع البائعين في أجزاء مختلفة من الشرق الأوسط وإفريقيا، نضمن تلبية جميع متطلبات القناة تحت سقف واحد. للمزيد، زوروا: https://www.redingtonvalue.com/htmls/home.html.

لمحة عن “شوغر سي آر إم”
“شوغر سي آر إم” هي الطريقة التي تحصل بها فرق التسويق والمبيعات والخدمة أخيرًا على صورة واضحة لكل عميل لمساعدة الشركات على الوصول إلى مستويات جديدة من الأداء والقدرة على التنبؤ. “شوغر” هي منصة إدارة العلاقات مع العملاء التي تجعل الأشياء الصعبة أسهل.
تعتمد آلاف الشركات في أكثر من 120 دولة على “شوغر” لتحقيق تجربة عملاء عالية الدقة من خلال ترك المنصة تقوم بالعمل. يقع مقر الشركة الرئيس في وادي السيليكون، وتدعمها ” شوغر أكسل-كيه كيه آر”. لمزيد من المعلومات حول “شوغر سي آر إم”، زوروا: www.sugarcrm.com
بإمكانكم الإطلاع على نسخة المصدر علىلى موقع “بزنيس واير” عبر الرابط الإكتروني التالي: https://www.businesswire.com/news/home/20220426005487/en/
إنَّ نصَّ اللغة الأصليَّة لهذا البيان هو النسخة الرسميَّة المعتمدة. أمّا الترجمة فقد قُدِّمت للمساعدة فقط، ويجب الرجوع لنصِّ اللغة الأصليَّة الذي يمثِّل النسخة الوحيدة ذات التأثير القانونيّ.
* المصدر: “ايتوس واير”{:}