{:en}Fratelli Diamanti Sets Its Sights on Becoming the Middle East’s Leading Fragrance Brand!{:}{:ar}فراتيلي ديامنتي تتطلع إلى تحقيق هدفها المتمثّل في أن تصبح العلامة التجارية الرائدة للعطور في الشرق الأوسط!{:}

{:en}DUBAI, United Arab Emirates – The Middle East is fast becoming the preferred geography of growth for global perfume brands thanks to fact that in this region, fragrances embody a lifestyle choice. Fratelli Diamanti, a premium perfume brand founded in Italy by renowned perfume artists the Elmas Brothers – Ceyhan and Erhan, ranks among the best fragrances in the world and is now preparing to present its latest collection in 19 special concept stores located in the Middle East.

Fratelli Diamanti Sets Its Sights on Becoming the Middle East’s Leading Fragrance Brand!
“Our goal is to be the leading trend setter in the perfume sector”

Ceyhan Elmas, Co-Founder of Fratelli Diamanti explained of the brand, which has entered the Middle East market with great speed to become one of the regions best-selling fragrances: “We are delighted that our brand, which we established in Italy’s Milan, has had such great success in the Middle East region and that it has become one of the most desired fragrances both globally and regionally. Riding on the wave of this success, we have created our latest fragrance series the ‘Diamond Collection’ which is a blend of the kinds of iconic Oriental and European notes that we are currently interested in. Our aim is to be one of the trend-setters of the global perfume sector, especially in the Middle East.”

Bringing Italian style to the Middle East

Bringing the Italian style of “bella figura” to the world of fragrances, Fratelli Diamanti operates through 25 specific concept stores in 8 countries and is represented in the Middle East in Qatar, Kuwait, Abu Dhabi, Bahrain, Oman, Yemen, Libya, Palestine, Israel, and Istanbul. Ceyhan Elmas further added that they will continue to match their unique fragrances with perfume lovers in the region, stating, “We aim to increase our store numbers in the Middle East region to 30 and – together with our latest Diamond Collection, which embodies the fragrance of different cultures – our goal is to continue to lead the sector. We also intend to continue our growth in different global markets and especially in Europe.”

Photos/Multimedia Gallery Available: https://www.businesswire.com/news/home/52690265/en

*Source: AETOSWire{:}{:ar}دبي، الإمارات العربية المتحدة – تكتسب منطقة الشرق الأوسط شعبية متنامية باعتبارها المكان المفضل للنمو بالنسبة لعلامات العطور العالمية، نظراً لكون العطور تجسّد تقليداً موروثاً في هذه المنطقة، وخياراً من خيارات نمط الحياة العصرية. تأسست “فراتيلي ديامنتي” في إيطاليا على يد الأخوين المبدعين سيهان وإرهان إلماس، لتصبح علامة تجارية للعطور الفاخرة، تصنّف من بين أفضل العطور في العالم، وتستعد حالياً لإطلاق أحدث مجموعاتها في 19 من متاجر “الكونسبت ستور” في منطقة الشرق الأوسط.

Fratelli Diamanti Sets Its Sights on Becoming the Middle East’s Leading Fragrance Brand!

“يتمثّل هدفنا في أن نكون الرائدين في تحديد الاتجاهات في قطاع صناعة العطور”
تحدث سيهان إلماس، المؤسس المشارك لشركة “فراتيلي ديامانتي”، عن العلامة التجارية التي دخلت الأسواق في منطقة الشرق الأوسط بسرعة كبيرة، لتصبح من العلامات التجارية للعطور الأكثر مبيعاً في المنطقة. وقال في هذا السياق: “يسرّنا للغاية أن تشهد علامتنا التجارية التي أطلقناها في ميلانو الإيطالية، نجاحاً وشعبية كبيرين في منطقة الشرق الأوسط، وأن تصبح واحدة من العلامات التجارية للعطور المرغوبة عالمياً وإقليمياً.” وأضاف: “استكمالاً لهذا النجاح، قمنا بابتكار ’مجموعة الماس‘، وهي أحدث مجموعة من العطور الخاصة بنا، التي تتكوّن من مزيج متميّز من النفحات الشرقية والأوروبية الشهيرة، وهي موضع اهتمامنا حالياً. يتمثّل هدفنا في أن نكون من أبرز رواد قطاع العطور العالمي، وخاصة في منطقة الشرق الأوسط.”

نقل الفلسفة الإيطالية إلى الشرق الأوسط
من خلال محاكاة فلسفة “بيلا فيغورا” (الشكل الجميل) الإيطالية ونقلها إلى عالم العطور، تعمل “فراتيلي ديامنتي” من خلال 25 متجراً متخصّصاً محدداً في 8 دول، ولديها وجود في منطقة الشرق الأوسط في كلّ من قطر والكويت وأبو ظبي والبحرين وعمان واليمن وليبيا وفلسطين وإسرائيل واسطنبول. وأضاف سيهان إلماس أن الشركة ستواصل جهودها لجلب عطورها الفاخرة والفريدة إلى عشاق العطور في المنطقة. وختم بالقول: “نسعى إلى زيادة عدد متاجرنا في منطقة الشرق الأوسط إلى 30 متجراً، ويتمثّل هدفنا – من خلال ’مجموعة الماس‘، وهي أحدث مجموعة لنا من العطور الفاخرة، تجسّد عطر الثقافات المختلفة – في مواصلة قيادة هذا القطاع. كما نعتزم الاستمرار بتعزيز نمونا في مختلف الأسواق العالمية، خاصة في أوروبا.”

المصدر: “ايتوس واير”{:}